מתחמי עבודה משותפים
קרדיט: mixzone.co.il

היי אתה שם, נמאס לך כבר לעבוד עם הלפטופ בבית קפה יום אחרי יום? לפעמים נדמה שכל הכסף שלנו הולך על בתי הקפה שאנחנו יושבים לעבוד בהם. מצד שני, זה גם ברור שאי אפשר להתרכז בבית- איך עושים את זה? בדיוק בשביל זה הוקמו מתחמי עבודה משותפים שמעוצבים בצורה המותאמת לעבודה אינדיבידואלית, רק באווירה כזו המאפשרת ריכוז ותפוקה מיטבית. זה הזמן להשקיע בעסק שלכם, ולהכיר את חברת Mix zone המתמחה בעיצוב מתחמי עבודה.

איתנו תוכלו לקדם את העסק שלכם ולעבוד בתנאים האידיאליים

לקוחות רבים בהתחלה חוששים מהבחירה בעבודה במסגרת מתחמי עבודה משותפים בשל מגוון סיבות. החשש העיקרי הוא באווירה המתקיימת בסביבת העבודה. נרגיע אתכם כי מדובר בתנאים אידיאליים לעבודה אינדיבידואלית באווירה שקטה ומקצועית. מצד אחד, תוכלו להיות בשקט ולהתרכז בעניינים שלכם , ומצד שני תהיה לכם מוטיבציה מכיוון שתראו עוד אנשים עובדים ותהיו באווירה נטולת הסחות דעת. מתחמי עבודה משותפים הוכחו כדרך יעילה להגברת התפוקה בעבודה והמוטיבציה. אם תרצו לרגעים בהפסקות גם לדבר עם אנשים נוספים, תוכלו ליהנות מפינות הישיבה הנוחות, מהמרפסות ומפינות הקפה המזמינות. לכו תדעו, אולי אפילו עוד ייצא לכם מזה שיתוף פעולה עסקי מרגש! אנו ממליצים לכם לא לחשוש, ולהתנסות בעבודה במתחם כמו שלנו, כדי לבחון את מידת ההתאמה של זה אליכם.

יתרונות

הבחירה בהשכרת מתחמי עבודה משותפים היא בחירה שיכולה לתרום רבות לעסק שלכם! אחד הקשיים בלהיות עצמאי, זו הבדידות והצורך להניע תהליכים מקצועיים לגמרי. אפילו הישיבה לצד אנשים נוספים עשויה להגביר את קצב העבודה שלכם. יתרה מכך, מרבית המקומות האחרים כמו הבית או בית קפה, טומנים בחובם הסחות דעת רבות. סביבת העבודה שלנו עוצבה במיוחד כדי לתרום לאווירת הריכוז ולמנוע הסחות דעת מיותרות. סוף סוף תוכלו ליצור סדר בשגרת העבודה שלכם, במקום לקום כל בוקר, להימרח ולתהות מה לעשות- יהיה לכם לאן לצאת מהבית ולהתחיל את יום העבודה שלכם, פשוט כשאתם הבוסים של עצמכם.

להשכרה

חברת Mix zone מציעה חללי עבודה אסתטיים ונוחים במיוחד. חשבנו על כל הפרטים כדי שיהיה לכם יום עבודה מיטיב, ואפילו מהנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here