credit Canva

היום, כשבכל תחום ישנם עסקים רבים, וכמובן כשאתרי אונליין הפכו לחלק משמעותי מהשוק, כל עסק צריך לעשות מאמצים כדי להבליט אותו על פני המתחרים. באופן כללי יש לא מעט צרכנים שלמרות ההיצע הרב והמחירים הנוחים שישנם באתרי אונליין מעדיפים לעשות קניות בחנויות פיזיות. עבור אותם צרכנים חוויית הקניה היא חלק בלתי נפרד מהעניין ולכן על בעל העסק לדאוג לחוויית קניה מקסימלית. עיצוב פנים לעסק תורם משמעותית לחוויית הקניה. עסק המעוצב בצורה הרמונית, כאשר יש התאמה בין מהות העסק והשירות שהוא מציע לצבעים במקום, לאופן סידור הסחורה ופריטים אחרים המשמשים לעיצוב, הלקוח יהנה מחוויית קניה משמעותית ויחזור למקום שוב.

להאיר את הדרך אל העסק

לפני שנוגעים בעיצוב הפנימי של המקום, צריך לדאוג לכך שהעסק יהיה בולט עבור האנשים העוברים במקום. אם אפשר והדבר עומד בתקציב, שילוט ברחוב המוביל אל העסק ומכוון אליו יעלה את הסיכוי להגעת לקוחות שלא ידעו על העסק או לא חשבו להגיע אליו. מעבר לכך, צריך להבליט את המקום בסביבה בה הוא נמצא. אותיות מוארות בכניסה או שלט מואר ובולט יעלו את הסיכוי לכניסת לקוחות. כדאי להשקיע בכניסה ולעצב אותה בצורה יפה ואטרקטיבית. כך גם אנשים שעברו במקום באופן אקראי יבחרו להיכנס כי והעיצוב משך אותם או לפחות לרשום את העסק בזיכרונם ולחזור אליו כשיצטרכו.

כל עסק והחיפוי שלו

בתוך העסק אחד האלמנטים המשפיעים מאוד על העיצוב הסופי הוא הקירות או הרצפה. חשבו כמה שטח מהווים קירות בחלל, לפחות כשאין מדפי סחורות התופסים בהם את כל השטח. חיפוי יכול לתת אמירה ולקבוע אווירה. אם לדוגמה מדובר על מקום שרוצה להשרות אווירה כפרית, חנות רהיטים, פרחים וצמחים אך גם כל עסק אחר שרוצה ליצור אוירה כזו, חיפוי דמוי עץ יכול להשתלב היטב וליצור את האווירה המתאימה. חיפוי כזה הוא בעל מראה מדויק של הדבר האמיתי אך בניגוד לעץ לא דורש תחזוקה מיוחדת. אם רוצים ליצור דווקא אוירה מודרנית מאוד, ישנם חיפויים אחרים שיתאימו יותר. בכל מקרה, בעיצוב העסק כדאי להשקיע. קריאטיב 360 מציעה ליווי מלא ומספקת חבילה של שירותים ומוצרים לעיצוב העסק מה עד לפרטים הקטנים. חייגו אלינו 048667808

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here