איך להשוות ביטוחים באינטרנט?
מקור freepik

בשביל ביטוח רכב כבר לא צריך היום לצאת מהבית ואפילו לא לבזבז זמן יקר בשיחות טלפון עם סוכני ביטוח וחברות ביטוח שינסו לשכנע אתכם לרכוש את הפוליסה שלהם. עם הטכנולוגיה של היום, אתם יכולים לקבל הצעות ביטוח רכב אונליין, בלי להתאמץ ובלי לזוז מהספה, בנוחות הביתית שלכם, מהמחשב או מהטלפון הסלולרי, בכל שעה שתבחרו מבלי להיות מוגבלים לשעות הפעילות של חברת הביטוח, ואתם אפילו לא צריכים להיות עם מידע מוקדם בתחום הביטוח וגם לא הכרחי שתהיו יותר מידי טכנולוגיים, כי כל שאתם צריכים לעשות זה להקליד כמה נתונים על עצמכם ועל הרכב אותו תרצו לבטח.

אפשרות אחת ומסורבלת יותר להשוות ביטוח באינטרנט, היא להיכנס לאתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות שקיבלתם עליהן המלצה או שהשם שלהן זכור לכם מהפרסומות בטלוויזיה, לקרוא איזה סוגי ביטוחים כל אחת מהחברות מציעה, למלא את הפרטים שלכם ושל רכבכם, לקבל הצעת מחיר, ולעשות זאת שוב ושוב במספר אתרים של חברות ביטוח שונות כדי לראות מה סדר גודל מחירי הביטוח שמוצעים בשוק, איזו חברה מציעה את הביטוח הזול ביותר עבור הצרכים שלכם ואיזה מהביטוחים מספק  לכם יותר הגנה ומגן עליכם מפני יותר נזקים. אך יש דרך קלה, אמינה ומהירה יותר, שתחסוך לכם זמן יקר ואת הטרטור שבמילוי שאלונים, טפסים ופרטים שוב ושוב.

אז איך עושים את זה? באתר האינטרנט bestie.co.il ניתן לעשות השוואת ביטוחים אונליין ולקבל בצורה מהירה, עניינית ופשוטה את התוצאות הכי רלוונטיות למה שאתם מחפשים. כיוון שאתר בסטי אינו סוכן ביטוח או חברת ביטוח שמציעה ביטוח מטעמה, יכולים הגולשים להיות בטוחים שהתוצאות המוצגות להם הן אובייקטיביות לחלוטין, ניטרליות, ללא אינטרסים חבויים ואינן נוטות להעדיף חברה אחת על פני חברה אחרת. המערכת החכמה והמשוכללת של האתר אוספת מרחבי הרשת את המידע על ביטוחי הרכב של חברות הביטוח הגדולות בשוק וביניהן ביטוח חקלאי, מנורה מבטחים, כלל ביטוח, הפניקס ואיילון, ומתוך כלל המידע ובהתאם לפרטים האישיים ופרטי הרכב שהזין המבוטח הפוטנציאלי באתר, מציגה המערכת את הצעות המחיר הזולות ביותר. 

באתר בסטי ניתן לעשות השוואה של ביטוח חובה + ביטוח מקיף ושל ביטוח חובה + ביטוח צד ג', ניתן לשנות את נתוני החיפוש בזמן אמת וניתן לרכוש את הביטוח המועדף עליכם מבין התוצאות המוצגות. השוואת ביטוח רכב באתר בסטי דורשת מכם למלא את הפרטים שלכם את הנתונים על הרכב פעם אחת בלבד, ובתמורה תקבלו מידע על ביטוחים שמציעות מספר חברות ביטוח, כך תחסכו זמן וכאב ראש ולא תצטרכו לעשות סקר שוק בעצמכם, המערכת כבר תעשה זאת בשבילכם.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים ביטוח?

כדי לדעת למה אתם צריכים לשים לב בפוליסת הביטוח לפני שאתם מתחייבים לחברה מסוימת, כדאי להכיר כמה מונחים בעולם הביטוח, ובאתר בסטי תוכלו לקרוא את כל המידע שאתם צריכים כדי לבחור ביטוח. אם מושגים כמו השתתפות עצמית, היעדר תביעות וגבול אחריות לא נשמעים לכם מוכרים ואין לכם מושג מה הם אומרים, או אם אתם אפילו לא לגמרי בטוחים שהבנתם מה בכלל ההבדל בין ביטוח צד ג' לביטוח מקיף ואתם לא יודעים מה מתאים לכם כבעלי רכב ישן או כבעלי רכב יוקרה, מומלץ תחילה לקרוא באתר על הביטוחים השונים, ההבדלים ביניהם, להכיר מעט את המונחים החשובים בתחום ורק אז לגשת לבחירת ביטוח הרכב, על בסיס המידע שלמדתם. 

בנוסף, אם אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שחברת הביטוח בה אתם מעוניינים להפקיד את ביטחונו של רכבכם היא חברה אמינה שתוכלו לסמוך עליה שתהיה שם לצידכם ברגע האמת ותיתן לכם מענה כשחלילה תצטרכו, תוכלו לבדוק את הדירוג של החברה במדד שמציג משרד האוצר. מידי שנה מפורסם מדד השירות בביטוח רכב רכוש ובביטוח רכב חובה לאותה שנה, ושם ניתן לראות דירוג וציון של חברות הביטוח השונות על פי פרמטרים שונים וביניהם שיעור תשלום תביעות, זמן מענה טלפוני, מספר תלונות הציבור שהוגשו כלפי החברה, הכלים הדיגיטליים שמציעה כל חברה, מידת שביעות הרצון של לקוחות החברה ועוד. כך תוכלו להתרשם מהציונים של החברות השונות ולדעת באילו חברות תהיו בידיים טובות. כעת, כשכל המידע בידיכם, תוכלו לרכוש את הביטוח הרצוי עבורכם מתוך התוצאות שהוצגו בפניכם בהשוואת הצעות המחיר באתר בסטי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here