איך למצוא טיסות עסקים מוזלות
מקור: pixabay

גורם מרכזי אשר מכריע לאן, מתי ולפעמים אם בכלל נטוס לחופשה הבאה בחו"ל הוא מחיר הטיסה. טיסות זולות לחו"ל הן מצרך נדיר, אך בהחלט ניתן למצוא, אם יודעים היכן לחפש.

אז הנה כמה טיפים שיעזור לכם למצוא טיסות לחו"ל שישלימו לכם חופשה חלומית במחיר משתלם.

מתי לחפש?

נסו לחפש כמה שיותר זמן לפני הטיסה, לרוב חברות התעופה מנפיקות כרטיסים למכירה בערך 11 חודשים מראש. בחרו יעד לטיסה זמן רב ככל האפשר מראש וחפשו כרטיסים כל יום, לפעמים אפילו פעמיים או שלוש ביום, היות ומחירי טיסות מתעדכנים לעיתים מאד קרובות. כך תוכלו למצוא את הטיסה הרצויה במחיר נוח, ולפעמים תוכלו למצוא דילים משתלמים במיוחד על טיסות ישירות ליעד שתרצו.

טיסות קונקשן

אם לא חשוב לכם להגיע ישירות ליעד, ותוכלו לבלות זמן מה במקומות שונים בדרך ליעד, ישנה אפשרות למצוא טיסות דרך יעדין ביניים, טיסות כאלו נקראות טיסות קונקשן. באמצעות טיסות קונקשן ניתן להוזיל מחירי טיסות משמעותית.

אתרי חיפוש טיסות

ישנם מספר אתרים המציעים חיפוש טיסות זולות, נצלו את כוחו של האינטרנט וחפשו טיסות זולות לחו"ל באתרים השונים, הנה כמה מהם.

SkyScanner

האתר מאפשר חיפוש טיסות דרך מגוון חברות תעופה, מכל העולם, באמצעות בחירת נמלי תעופה עבור מוצא ויעד וטווח תאריכים. האתר מחפש דרך מספר אתרים במקביל ומאפשר למצוא את הדיל המשתלם.
בנוסף, אם אתם גמישים בנוגע ליעד, האתר מאפשר לבחור רק נמל מוצא וטווח תאריכים ואז הוא יציג לכם את הטיסות הזולות ביותר לכל היעדים האפשריים, וכך תוכלו לבחור את היעד על פי מחירי הטיסות.

Kiwi

גם באתר קיווי ניתן לחפש טיסות ללא יעד ספציפי (פשוט לבחור ביעד באפשרות "כל מקום"), ובכך למצוא טיסות זולות לחו"ל למגוון יעדים, אפשרות מצוינת אם אתם גמישים בנוגע ליעד החופשה. אתר קיווי מציע גם הוא מגוון אפשרויות חיפוש, הכוללות חיפוש בשפה העברית, וסינון התוצאות על פי מגוון מסננים (מחיר, פופולריות וכו'). שימו לב לכך שהטיסה שבה אתם מעוניינים כוללת כבודה.

CheapOair

בדומה לקודמיו, האתר מציע אפשרויות חיפוש מגוונות, וסינון על פי מחיר, זמן טיסה ופופולריות. האתר מציע גם אפשרויות לבדוק תאריכים קרובים לתאריך המבוקש, ומציע אותם במידה וישנן טיסות דומות זולות יותר.
בניגוד לאתרים הקודמים שהוזכרו, באתר צ'יפואייר אין אפשרות לחפש ללא יעד, ככל הנראה בעקבות האופציה האחרת – לחפש תאריכים קרובים עם טיסות זולות יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here