איך לשדרג את הבית באמצעות חלונות עץ מלא
מקור pixabay

הבית היה ויישאר מבצרו של האדם וזה מה שמסביר לא פעם את ענין וחשיבות עיצוב הפנים- אבל מה לגבי עיצוב שגם יהפוך את השהייה לנעימה? בסופו של דבר על נראות ויופי לא מתפשרים אבל  "האופי" של הבית לא פחות חשוב וכאן נכנסים כמה וכמה פרמטרים שיעזרו לכם לפני שאתם מחליטים לשמר חלונות עץ או לחילופין לעצב את הבית באמצעותם. מחפשים חלונות מעץ שיעשו את העבודה או ישלימו את החסר? הנה לפניכם המדריך השלם שיהפוך את זה קל ופשוט יותר.

באילו חומרי גלם משתמשים בעת הכנה/ שימור חלונות עץ?

בין אם אתם מעדיפים לשמר או להוסיף חלונות עץ לעיצוב הסופי חשוב מאוד לבחור את חומרי הגלם המתאים. כאמור, אם אתם גרים ליד חוף הים או אפילו במקום גבוה או נמוך תצטרכו להתחשב בכך וכאן נכנס גם עניין בחירת חומרי הגלם. בחירת חומרי גלם לצורך עיצוב החלונות או חידושם ידרוש מכם בדיקה היקפית בין חומרים כמו עץ אלון, עצים ממשפחת המהוגני, עצי אורן ועוד. כמו כן יעלו גם נושאים אודות הפרופיל עצמו, האם הוא בעל שכבה דקה או שלוש או אפילו ארבע שכבות של עץ? כאמור, בחירת כמה שכבות לא רק שתחזק את החלון אלא גם תעניק לו את העמידות הנדרשת למשך שנים בין אם מדובר בבית החשוף לאקלים קל או קשה יותר.

איך לעצב מחדש חלונות עץ לבית?

חלונות עץ ניתן לצור בכל צורה שרק רוצים ובו זמנית לצבוע אותם בכל צבע שנכון לעיצוב הקיים. כמו כן, השוק הפתוח מציע מגוון של חלונות החל מחלונות שניתן להרים ולהזיז, הרמוניקה, חלון אנגלי, צרפתי ואפילו אירופאי- עכשיו כל מה שנשאר זה לבחור את הזכוכית הכפולה, לדאוג לאקוסטיקה ובו זמנית לעניין כניסת קור וחום – העניין התרמי חשוב היות ואם לא תעשו כך אתם עלולים למצוא את עצמכם עם חשבונות חשמל מוגדלים לחינם. רוצים לחסוך בחימום או במיזוג? אל תשכחו לקחת בחשבון גם את העניין התרמי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here