מד ליד medlead
קרדיט - freepik

במצב של אי ספיקת כליות יש צורך בטיפול דיאליזה על מנת לספק לגוף תחליף לעבודת הכליות. האפשרויות במצב של אי ספיקה הן או דיאליזה או תרומת כליה. תרומת כליה הוא תהליך ארוך ולא פשוט בכלל, ולכן האפשרות הפופולארית יותר היא ביצוע של דיאליזה. ניתן כיום לבצע דיאליזה ביתית נוחה ופשוטה, במקום להגיע בכל פעם לבית החולים. כיצד עושים זאת? הנה במאמר שלפניכם.

דיאליזה ביתית

באמצעות טיפול דיאליזה ביתי ניתן לשלב את הדיאליזה באורח החיים שלכם, מבלי לשבש את סדר היום. כמובן שלא מדובר בפתרון שווה ערך להשתלת כליה אך מדובר בפתרון ביתי נוח ובטוח. דיאליזה הינו טיפול שמטרתו היא ניקוי של הדם בכדי לסלק ממנו רעלים. כאשר הכליות מגיעות למצב של אי ספיקה יש לבצע את תהליך ניקוי הדם באופן מלאכותי ויזום – וזו מטרת הדיאליזה. מדובר במכשיר אשר מבצע ניקוי לדם, והזרמת דם מסונן לכל חלקי הגוף. לטיפול דיאליזה ביתי יש יתרונות רבים כמו למשל נוחות ביתית, הימנעות מהגעה לבית החולים וחשיפה לזיהומים בשל כך, חסכון בזמן ובדלק, איכות חיים ועוד. טיפול כזה במרחב הביתי הוא בטוח, כולל הדרכה ואת הציוד הדרוש כולל תחזוקה שלו.

תרומת כליה

אפשרות אחרת היא תרומת כליה. אחרי תרומת כליה אתם כמו בן אדם חדש, וחוזרים למצב בו הכליות מתפקדות ואין צורך בביצוע של דיאליזה באופן קבוע. לפי רוברט שפולנסקי התרומה בישראל היא פרוצדורה ארוכה משום שיש זמינות נמוכה של איברים לתרומה. ניתן להשתיל כליה של אדם חי או של אדם שהלך לעולמו.

חשוב לדעת שכדי לקצר משמעותית זמני המתנה ולהנות מטיפולים יעילים בכל הקשור למצבים של אי ספיקת כליות, טיפולי דיאליזה והמתנה לתרומת כליה – הרי שהרפואה הפרטית כיום היא העדיפה לא כל ספק . כך, במרכז הסיוע מד ליד medlead  אתם נהנים מכל הליווי הדרוש, הייעוץ, קבלת הטיפולים ומליווי רפואי מקצועי והדוק. עם מדליד תהנו ממעטפת שלמה של טיפול ותמיכה, טיפולי דיאליזה, בדיקות איכות והשתלת כליה עם זמן המתנה קצר באופן משמועתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here