ייעוץ לעסקים
קרדיט PIXABAY

אחרי שנים של התלבטות ומחשבה, החלטת ללכת על זה ולפתוח את העסק שתמיד חלמת עליו, בכל הכוח! התכוננת לזה המון זמן ודאגת שהכל יתנהל כמו שצריך – עם מספיק מלאי, תהליכים מדויקים, מספרים הגיוניים. אין שום סיבה שמשהו ישתבש.

האמנם?

אלמוג מימון ייעוץ לעסקים מחזיק בשנים של ניסיון והיכרות עם התחום, ליווה בעלי ובעלות עסקים רבים שחשבו שהם מוכנים לצאת לדרך, או שהכל מתנהל על מי מנוחות ככל האפשר. האמת היא, שבעולם העסקים תמיד יש לאן לשאוף ולאן לעלות, ועם הליווי המקצועי המדויק והטוב ביותר אפשר לעשות זאת בקלות יתרה.

אלמוג מימון ייעוץ לעסקים שרואים מעבר

אבל למה בכלל צריך ייעוץ עסקי? אם הגעת לכאן, סביר להניח שהגעת לשלב שבו הבנת שלא הכל אפשר או רצוי לעשות לבד. בדיוק כאן נכנס לתמונה אלמוג מימון ייעוץ לעסקים עם ידע מקצועי נרחב ומוכנות לסייע וללוות אותך בכל שלב באורך חיי העסק. נשאלת השאלה, האם ליווי עסקי נדרש גם בשלבים בהם העסק כבר קיים ומתפקד?

התשובה היא כן! גם כשהעסק מצליח מאוד, מגיעה נקודה שבה העניינים נרגעים מעט. המכירות יורדות (או מתאזנות אחרי פיק גדול וארוך) ובנקודה זו, על העסק למצוא את הכיוון הנכון לעלייה נוספת.

לא משנה באיזה שלב החלטת שהצעד הנכון הוא קבלת ליווי וייעוץ עסקי, התהליך יתחלק לשני שלבים עיקריים:

  • שלב האבחון – בשלב זה היועץ העסקי יקבל חומרים שונים בנוגע לארגון; האסטרטגיה הראשונית שלה, החזון והמטרות שלה, תרשימי שיחות עם לקוחות, מחירים ומוצרים, 'אני מאמין' של הארגון ועוד. המטרה היא לכסות כמה שיותר 'שטח' בעסק בכדי להבין מהם האלמנטים שמרכיבים את השלם, ולפענח אילו מהם ניתן לשפר אפילו יותר, או אפילו להחליף בתהליך נכון ומדויק יותר.
  • שלב הליווי עצמו – כעת היועץ העסקי ייתן המלצות ויחל בהטמעתן. חשוב לציין שהטמעת אופני הפעולה החדשים לא תצלח במידה ולא יירשם שיתוף פעולה מלא מצד הארגון – הן מבחינת ההנהלה והן מבחינת העובדים. זהו שיתוף פעולה מלא מצד כל הצדדים שבלעדיו, לא יוכל הארגון להגיע לנקודה שהוא שואף אליה. תפקיד היועץ העסקי הוא להכווין את הארגון ולסייע להטמיע את אותם שינויים ארגוניים, ולהפוך אותם להרגלים של ממש ביום יום של הארגון.

מה זה אומר עליך?

למרבה הצער, ישנם לא מעט מנהלים שרואים ייעוץ עסקי כצעד נואש ומביך, סוג של הודאה בכישלון. על כן, רבים נמנעים מכך מלכתחילה. נעים מאוד, אני אלמוג מימון ייעוץ לעסקים ואני מזמין גם אותך לגלות נקודת מבט אחרת על הצעד הכל כך חשוב עבור העסק שלך.

ברגע שאדם מבין שהוא לא יודע הכל ושתמיד יש עוד מה ללמוד, יכולים לקרות דברים נפלאים; תובנות חדשות וחכמות יותר, בחירה בכיוון מדויק יותר ובסופו של דבר, הצלחה בטוחה. ניהול עסק הוא לא שחור ולבן, על אחת כמה וכמה לא כשהעסק גודל וצומח. כך, לקחת ייעוץ עסקי בסך הכל מעיד על בשלות לשינוי והצלחה, על ראש פתוח ויכולת לקבל ביקורת ונקודת מבט אחרת, וללמוד מכל אלו.

ייעוץ עסקי מטרתו להכווין ולדייק את התהליכים הארגוניים כך שיניבו תוצאות רצויות בדיוק כפי ששאפת כשיצאת לדרך. אז למה להתמהמה? זה הזמן ליצור קשר עם אלמוג מימון ייעוץ לעסקים ולהעניק לך ולעסק שלך, את מתנת הידע והלמידה. לאפשר לעצמך להיפתח לתהליכים וגישות חדשות שלא חשבת עליהן קודם לכן, ולהגיע רחוק אפילו יותר ממה שתמיד חלמת. אז שנתחיל?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here