משרד אדריכלים ועיצוב פנים לתכנון ועיצוב הוליסטי
קרדיט pixabay

הביטחון האישי היה נושא אשר העסיק את בני האדם לאורך שנים רבות ולא בכדי. הביטחון האישי הוא למעשה הדבר המרכזי, שכן בלי ביטחון אישי, לא נוכל לעשות שום דבר אחר. בעידן המודרני אמנם, אין צורך בטירה עם שומרים ואגם מלא תנינים, אבל מיגון החלונות הוא אולי הדבר הראשון אותו כדאי לעשות, במידה ואתם רוצים לשמור עליכם ועל בני הבית שלכם באמת. אנחנו רוצים להציג בפניכם מנעול לחלון הזזה ייחודי, אשר יוצר על בסיס פטנט מיוחד. נשמע מעניין? המשיכו לקרוא.

מה הבעיה עם המנעולים הקיימים

מצד אחד, חלון הזזה הוא מוצר נפלא. שכן הוא מאפשר סגירה של החלון באופן פשוט, בלי לעשות רעש ובצורה קלה. מה גם שחלון הזזה, נותן תחושה כאילו לא מדובר על חלון ממש, שכן המסגרת של החלון מינימלית, כדי לאפשר למתגוררים בבית להביט בנוף בצורה נוחה. הבעיה עם המנעולים הקיימים היא שבדרך כלל מנעול לחלון הזזה לא יתן הגנה אפקטיבית. הרי, בחלק גדול של המקרים, המנעול כולל נקודת נעילה אחת, כך שההגנה על החלון היא מינימלית לכל היותר. אנחנו חושבים כי דווקא בנקודה החלשה, יש להפעיל מנגנוני הגנה מורכבים ומשמעותיים יותר. לכן אנחנו ממליצים לכם להתקין את המנעול החדשני, אשר יתן מענה מצויין וישמור על הבית היטב.

כמה מילים על הגנה ואסתטיקה

נכון, אפשר לטעון כי סורגים לחלון הם פתרון מצויין. אבל בנינו, מדובר על אלמנט לא אסתטי, כזה שמפריע לכם להביט על הנוף ופשוט, לא נראה טוב. לכן, חשבנו על פיתוח מוצר חדשני, המעניק לכם הגנה מקסימלית ושומר על האסתטיקה באופן מיטבי.

מכשיר נעילה חדש ומתקדם

המנעול של איילוק הוא פיתוח חדשני, הנותן ללקוח את המקסימום. מצד אחד, הגנה מקסימלית על הבית, בזכות שלוש נקודות הנעילה, הממוקמות בבסיס החלון. מהצד השני, המנעול מותקן בפנים החלון, כך אנחנו שומרים על האסתטיקה לאורך כל הדרך. כאמור, מדובר על פיתוח ייחודי, אותו ייצרנו לאחר שנים של ניסיון בהתקנה של חלונות הזזה ולאחר שהתוודענו לאתגרים הרבים שחלון מהסוג הזה מציב בפנינו.

אנחנו פה אם תרצו לקבל שירות

הנציגים של איילוק כבר ממתינים לכם על הקו. אנחנו נשמח לבוא, להתקין מנעול לחלון הזזה ולשמור עליכם בטוחים ומוגנים בבית שלכם או בבית העסק. הדבר החשוב ביותר עבורינו הוא לדעת כי הצלחנו לספק מערכת הגנה אפקטיבית לעוד לקוח מרוצה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here