קרדיט - Canva

קביעת תאריך ההובלה עבור החפצים שלכם עשוי להיראות כמו נטל אדיר שהוסר. להיות חוליה בשרשרת זה אף פעם לא כיף, ותמיד נראה שמשהו רע עומד לקרות. השלב הבא במעבר הבית שלכם הוא לתכנן את יום המעבר בפועל. בין אם תרצו להעסיק חברת הובלות אול בצע את המעבר בעצמכם, תצטרכו להצטייד בציוד אריזה מתאים בעזרת חנות 'מגה בוקס', כמו ארגזים למעבר דירה, ניילון ניצמד, סלוטייפ ועוד, כדי להבטיח שהחפצים שלכם יהיו בטוחים לאורך כל ההובלה. על מנת לחסוך זמן ומאמץ ביום המעבר, מומלץ לארוז כמה שיותר מראש.

מהן האפשרויות הטובות ביותר למציאת ארגזים למעבר דירה?

הסוגים הפופולריים ביותר של ארגזים למעבר דירה כוללים מיכלי פלסטיק, קופסאות קרטון חד-קיר, קופסאות קרטון דו-קיר וקופסאות בגדים. קופסאות קרטון עדיפות מכיוון שהן חלופות זולות וידידותיות לסביבה לאלו מפלסטיק. ארגזים למעבר דירה עם קירות כפולים קלות משקל, והן עמידות יותר באופן משמעותי מאשר מקבילותיהן עם קירות חד גליים. כשאתם אורזים את הבית שלכם, עדיף להשתמש בקופסאות יציבות עם קירות כפולים מכיוון שהן לא יימחצו תחת משקל החפצים שלכם או כשהן נערמות אחת על השנייה. הפריטים שתאחסנו בתוכם יהיו מוגנים מפני פגיעה, כולל שבירה.

מהן המידות האידיאליות לארגזי הובלה?

יש הרבה גדלים שונים של ארגזים למעבר דירה, לכן חשוב לחשוב היטב על הצרכים שלכם לפני ביצוע רכישה. הגודל של הדברים שאתם מתכננים לארוז בתוך קופסאות הקרטון צריך להיות השיקול הראשון שלכם. זה יהיה בזבוז כסף לנסות להוביל פריט כבד באריזה בגודל בינוני. באופן דומה, אין טעם להוציא הרבה כסף על קופסאות ענק רק כדי לאחסן משהו לא משמעותי. חשוב לעשות את החשבון על מה שאתם רוצים לארוז לקופסאות, גם אם זה לוקח הרבה זמן.  שנית, אתה צריך לחשוב כמה הקופסאות המלאות ישקלו. אם אתם ממלאים יותר מדי בקופסה, היא עלולה להיות כבדה מכדי להזיז אותה בקלות, וזו יכולה להיות בעיה בפני עצמה. כדי שהמעבר שלכם יהיה קל ונוח, מומלץ לרכוש את ציוד ההובלות המתאים לכם ביותר. לעיון בקטלוג ורכישת המוצרים המתאימים הכנסו לאתר החנות 'מגה בוקס'.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here