בחירת קופה רושמת ממוחשבת

קופה רושמת ממוחשבת היא חלק מהותי מכל בית עסק. ביכולתה לרכז את מגוון התקבולים של העסק באשראי או מזומן ובעצם מהווה מחשב לכל דבר- להבדיל מהקופה של פעם שבעיקר שימשה עבור מקום מאובטח לשמירת כסף והוצאה או קבלה של חשבוניות. אם כן מה עוד היא יודעת לעשות? ובכם מדובר על איסוף נתונים, ייצור דוחות, הדפסת דוחות, אמצעי תקשורת מול חברות האשראי וכדומה.

מבט קדימה

יש קופות שיודעות להתממשק אל מגוון אמצעים נוספים, כך למשל מדובר על התחברות אל קורא ברקוד, מצלמת אבטחה, משקל וכדומה, כאשר בעתיד הקופה גם עתידה לאפשר ללקוח לשלם מגוון חשבונות ואף למשוך כספים ולהטעין את המכשיר הנייד. מכאן שהמילה האחרונה טרם נאמרה בתחום, וכעת כל שיש לעשות הוא ליהנות ממגוון היתרונות שקיימים, תוך התאמה מלאה לצרכי העסק.

בדיקה מקדימה

כאשר עומדים לבחור קופה רושמת ממוחשבת יש לעבור על מגוון פרמטרים שונים, יש לבחון את אופי גודל וחלוקת מגירת הכסף, יש לבחון את גודל מסך התצוגה כולל גודל האותיות, יש לבחון את מהירות ההדפסה, את ממשק המשתמש, את הפונקציות שהקופה כוללת, את כמות ההקלקות שהתוכנה מצריכה וכדומה.

התייעצות הכרחית

כל היופי שכיום ניתן למצוא קופות ממוחשבות שיודעות להציע לא מעט אלמנטים, גם כאלו שכלל לא לקחנו בחשבון, אך יחד עם זאת אנו כן זקוקים להם ועל כן כאשר עומדים לרכוש אך מתלבטים, יש להיעזר במוכר מקצועי- לספר לו על אופי העסק, (כולל צרכים, אתגרים ושאיפות), ומנקודה זו לאפשר לו להוביל אתכם אל עבר שתיים שלוש אופציות שונות כך שתוכלו לבחור באופן מושכל ונבון- על מנת לבחור קופה רושמת ממוחשבת ראויה שתתרום את המירב האפשרי לעסק שלכם.

השוואת נתונים טכניים

לאחר שקצת מבינים בתחום, לאחר שמתלבטים בין כמה סוגים, יש לעבור על הסעיפים הבאים ולהשוות ביניהם- כיוון שהם האחראים על מגוון ההבדלים. מכאן שיש לעבור על מהירות המעבד, אופי המעבד, גודל הזיכרון, אופי הרזולוציה, סוג המדפסת, אופי התקשורת, גודל המסך, אופי מערכת ההפעלה וכדומה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here