credit Pixabay

בקבוקי פלסטיק למילוי רטבים מהווים מוצרי שימושי מאוד בכל מסעדה, גלידריה, עבור שפים פרטיים, בבתי מלון וניתן למצוא אותם כמובן גם בשימוש ביתי. ניתן למצוא כיום בקבוקים מעין אלה בסוגים ודגמים שונים. על אף שנראה כי מדובר על מוצר פשוט למדי, הרי שיש לבחור אותו בקפידה בהתאם לרטבים שיש לאחסן בו ובהתאם לאיכותו. המטרה היא לאפשר לאחסן בצורה יעילה ונוחה את הרטבים השונים בבקבוקים ולאפשר לכל אדם שמשתמש בהם ללחוץ על הבקבוק בצורה נוחה ולהוציא את כמות הרוטב הרלוונטית לו בדיוק.

מה צריך לדעת על בקבוקי פלסטיק למילוי רטבים?

מי מאיתנו לא מכיר את בקבוקי הפלסטיק למילוי רטבים? מדובר על בקבוקים לחיצים שבהם למעשה מאחסנים רטבים מסוגים שונים. כאשר מעוניינים להשתמש ברוטב כל שיש לעשות זה פשוט ללחוץ מעט על הבקבוק ולקבל את כמות הרוטב הרצויה. חשוב מאוד שתדעו כי ניתן למצוא כיום מגוון רחב של בקבוקים מעין אלה ועל כן, כל מטבח מוסדי, בית מלון, מסעדה ועוד, אשר מעוניינים לרכוש בקבוקים מעין אלה נדרשים לבחון את הסוגים השונים הקיימים בכדי לדייק בבחירתם ולבחור את אלה שיתאימו לצרכים העומדים על הפרק בצורה הטובה ביותר. ראשית כל, חשוב מאוד לדעת כי בקבוקי פלסטיק למילוי רטבים מגיעים במגוון רחב של גדלים, החל מ350 מ"ל ועד ליטר ואף יותר מכך. נעבר לכך, קיימים פיות שונים לבקבוקים הללו, כך לדוגמא: ניתן למצוא פייה עם שלושה פתחים שמאפשרת לשפוך מהבקבוק רוטב בצורה מעוצבת על מאכלים שונים. באמצעות בחירה נכונה של הפיה תהיה לכם אפשרות לעצב כל מנה עם רוטב עליה בדיוק באופן שאתם מעוניינים.

 סמיכות הרוטב והשפעתה על בחירת בקבוקי פלסטיק למילוי רטבים

חשוב מאוד לדעת כי לא כל בקבוק פלסטיק למילוי רטבים יתאים לכל סוג של רוטב. לסוג הרוטב והסמיכות שלו צריכה להיות השפעה על בחירת הבקבוק שכן, המטרה היא לאפשר לרוטב לזרום החוצה מהבקבוק בצורה קלה ונוחה. ככל שמדובר על רוטב סמיך יותר, כך הפיה של הבקבוק צריכה להיות פתוחה יותר. אתם בוודאי לא רוצים לתת ללקוחות שלכם להתאמץ להוציא רוטב סמיך מבקבוק בעל פייה צרה או לא להצליח להוציא את הרוטב כלל מהפיה. כדאי גם לאחסן רטבים סמיכים בבקבוקים קטנים ולא גדולים. כאשר מדובר על רטבים דלילים ניתן לבחור בבקבוקים צרים עם פייה צרה.

 למה כדאי לאחסן רטבים דווקא בבקבוקי פלסטיק?

לא מעט מסעדות ואף אנשים פרטיים בוחרים לאחסן את הרטבים השונים בקופסאות או צנצנות, אולם חשוב מאוד לדעת כי בקבוקי פלסטיק למילוי רטבים הם הזולים ביותר והאיכותיים ביותר לצורך אחסון רטבים מכל סוג ועל כן, כדאי לבחור דווקא בהם. ניתן להשתמש בהם מספר רב של פעמים ולנקות אותו בסוף השימוש. לא מעט בקבוקים מעין אלה רלוונטיים לשטיפה גם במדיח כלים דבר שללא ספק מקל את עבודת השטיפה שלהם.

אם אתם מחפשים בקבוקי פלסטיק איכותיים לאחסון רטבים למטבח שלכם, כדאי שתרכשו אותם מקונסק, המומחית בתחום מוצרים למטבח המוסדי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here