החלפת צמיגים
קרדיט - pixabay

נסיעה ברכב היא אחת הפעולות היומיומיות ביותר, פעולה שאנו מבצעים לפחות פעמיים ביום בנסיעה לעבודה וחזרה, ולרוב ישנן עוד נסיעות במהלך היום. למזלנו רוב הנסיעות יעברו חלק (לא כולל הקרטוע של הפקקים…) אבל מספיקה פעם אחת שישנה תקלה לא צפויה ברכב בשביל להוציא אותנו משלוותנו. פנצ'ר בצמיגים הוא אחת התקלות המוכרות ביותר, כזו שדורשת מאיתנו גם לעשות עבודה לא פשוטה בתנאי שטח עוד יותר לא פשוטים וכמובן דורשת זמן. לכן, החלפת צמיגים שנעשית על ידי מישהו מקצועי מפנצריה הנותנת שירותי דרך תקל עלינו בסיטואציה הזאת שבכל מקרה מבזבזת לנו זמן ומשבשת את התכניות.

לקבל את השירות בכל שעה

תקלה ברכב היא בכל מקרה עניין מתסכל. אם היא מתרחשת אי שם באמצע הלילה התסכול גדול הרבה יותר. גם אם זהו פנצ'ר  ובגדול אתם יודעים איך להתמודד עם פנצ'רים, כשהדבר קורה ב 3 בבוקר או בשעה מוזרה אחרת אין ספק שהתסכול גדול הרבה יותר וגם הקושי להתמודד עם הבעיה. זה המקום לבדוק באנשי הקשר שלכם פנצ'ריה פתוחה 24 שעות ביממה. אין לכם אחת כזאת בנייד? זה הזמן לדאוג שיהיה לכם המספר לפנות אליו בכל שעה ובכל תקלה. כך אתם יודעים שתמיד יש למי לפנות, כי להתחיל ולחפש את השירות שיחלץ אתכם בשעות כאלה היא משימה בעייתית.

רוצים לצאת לעבודה והמצבר גמור? לא סוף העולם

מכירים את הסיטואציה שאתם יוצאים לעבודה בשיא הלחץ והרכב לא מתניע? אם דיברנו קודם על תסכול של לילה, זה תסכול של בוקר (כמובן שכל תקלה יכולה לקרות בכל שעה…). בכל מקרה, אם אתם גרים באזור חיפה והצפון, אותה פנצ'ריה שנותנת שירות 24 שעות ביממה תביא לכם גם מצבר עד הבית בחיפה והסביבה. אין כמו לקבל מצבר חדש עד הבית ולהגיע לעבודה באיחור אלגנטי (גם ככה יצאתם באיחור והייתם מגיעים עם הלשון בחוץ, כאן לפחות אתם מאחרים באלגנטיות אחרי שקיבלתם את כל השירות עד אליכם…). אם אין לכם מספר של שירות זה הזמן לרשום: צמיגי אוריה ואתם מסודרים בכל שעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here