גמלת סיעוד בכסף - העסקת מטפל סיעודי ללא חברת סיעוד
מקור freepik

אף אחד מאיתנו לא ירצה להגיע למצב שבו הוא או אחד מבני המשפחה שלו מגיע למצב סיעודי. אך לצערנו בלא מעט מקרים המצב הזה מתרחש, ואנו כמובן נצטרך להתאים את עצמנו למצב החדש. אך במקרה שבו בן אדם מגיע למצב סיעודי, הוא יהיה זכאי לקבל גמלת סיעוד שאמורה לאפשר לו להמשיך את אורח החיים הנורמטיבי – עד כמה שזה אפשרי כמובן.

על מנת שבן אדם סיעודי יוכל לבצע את הפעולות הבסיסיות, בחלק מהמקרים הוא יצטרך להיעזר במטפל/ת זר/ה. במקרה הזה עומדות לרשותנו שתי אפשרויות: האפשרות הראשונה היא לקבל את הכסף מקצבת הסיעוד ולהעביר אותו ישירות לחברת סיעוד והאפשרות השנייה היא לקבל את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלנו.

גמלת סיעוד בכסף היא הרבה יותר משתלמת, ואנו כאן על מנת לסייע לכם לעשות החלטה נכונה. החלטה שיכולה לחסוך לכם אלפי או אפילו עשרות אלפי שקלים בכל שנה. יש לכם כוח משמעותי מאוד בידיים, אתם רק צריכים לדעת איך לנתב אותו ישירות אל המקומות הכי נכונים.

מהיום תוכלו להעסיק מטפל/ת באופן ישיר

אם בעבר העסקת מטפל/ת באופן ישיר היה עבירה על החוק, כיום מדובר על אפשרות שהיא בהחלט ריאלית. כל אחד יהיה רשאי לבצע את העסקה באופן ישיר ולא דרך חברת סיעוד, חברה שגוזרת קופון לא קטן על השירותים שאותה היא מספקת. מגיעה לכם אפשרות לחסוך בכסף, ולשמחתכם גמלת סיעוד בכסף היא בדיוק הפתרון הזה. בטח כאשר אתם נמצאים במצב שבו כל שקל שאתם חוסכים הוא משמעותי, כל שקל שאתם חוסכים עשוי לסייע לכם בדברים אחרים שגם אותם אתם רוצים לבצע.

תוכלו לחשב על העלות של המטפל/ת באופן עצמאי

אחת מהמשימות הקריטיות ביותר היא לשלם לכל מטפל/ת את השכר שאותו הוא או היא צריכים לקבל. כמובן שאתם לא יכולים לשלם פחות ממה שקבוע בחוק, כי החוק מאוד מסודר בכל מה שנוגע לנושא של העסקת מטפל/ת לבן אדם סיעודי. גמלת סיעוד בכסף תאפשר לכם לשלם את המשכורת בצורה ישירה, כאשר העלות משתנה ונעה בין 39 ש״ח לשעה ל-44 ש״ח לשעה – העלות הזאת כוללת בתוכה גם זכויות סוציאליות. כמובן שתוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת שתוכלו לראות שאתם לא מחסרים מהעובד/ת את מה שמגיע להם.

אתם מוכרחים להיות מספיק אחראיים

אומנם גמלת סיעוד בכסף היא הזמנות מושלמת לחסוך בהוצאות, אך אתם מוכרחים להיות מספיק אחראיים בכדי לראות שאתם לא עושים טעויות. אם אתם לא תשלמו לעובד/ת את מה שמגיע להם מתוקף החוק, הם עלולים בשלב מסוים לתבוע אתכם – ולדרוש מכם את כל מה שמגיע להם. כך שאתם צריכים לדאוג ולוודא שאתם משלמים גם את המשכורת וגם את כל הזכויות הסוציאליות כנדרש בחוק, כך תוכלו לדעת שאין לכם שום סיכוי להסתבך. הרי בכל זאת אתם חוסכים לא מעט כסף, אז תדאגו שלא יגיע למצב שבו אתם תאבדו את כל הכסף שחסכתם בגלל חוסר אחריות.

רוצים גמלת סיעוד בכסף? תתכננו את העתיד

אז אחרי שהבנתם כי מדובר על האפשרות הכי טובה עבורכם, כעת כל מה שנותר לכם זה לתכנן את העתיד. תתכננו את העתיד, כך שתוכלו לדעת מה אתם צריכים לשלם ומתי אתם צריכים לשלם לעובד/ת. ביחד עם איש מקצוע מנוסה שמכיר את התחום, אתם תוכלו להיות תמיד עם היד על הדופק ולדעת מה בדיוק צופן לכם העתיד.

למידע על השימוש בשירות לחצו כאן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here