חיפוי עץ
קרדיט:icondesign.co.il

אחת הדרכים היותר מרשימות ומיוחדות לעצב חדרי שינה זה באמצעות טפט לחדר שינה אשר דרכו תוכלו לעצב את החדר שלכם בצורה הכי מושלמת שיש וכן גם באופן הייחודי ביותר. כמו כן ישנם מספר דגשים בשביל לבחור הטפט המושלם עבורכם לחדר השינה ואלו הם הדגשים:

  • איכות- איכות הטפטים שלנו הינם ברמה הגבוהה ביותר תוך כך שהם עשויים מחומרים עמידים אשר יחזיקו לכם לטווח הארוך ועם איכות מרבית.
  • סגנון – תוכלו לבחור במגוון סגנונות בין אם זה צורות גאומטריות, פרחים, נופים, סגנון נורדי, תלת מימד, טפט כדורגל לילד ועוד מגוון רחב ועשיר של סוגי טפטים פשוט איכותיים ומושלמים.
  • התאמה- אחד הדגשים החשובים ביותר בבחירת טפט זה למעשה להתאים אותו לקיר וכן לאופי החדר, שכן הטפט תופס נפח ודומיננטיות בחדר ויש להתאימו באופן אשר ישתלב בחדר בצורה היפה והמתאימה ביותר.
  • כיסוי מלא או חלקי- תוכלו לבחור אם לבצע כיסוי מלא של כל הקיר או כיסוי חלקי של הקיר לפי טעמכם האישי.

לשם בחירת הטפט המושלם עבורכם תוכלו לפנות אלינו ל ICON DESIGN ואנו נספק עבורכם את הטפטים המושלמים ביותר לחדר השינה שלכם בהתאם לאופי חדר השינה וכן בהתאם לצרכים האישיים שלכם. כמו כן אנו באייקון עיצוב קירות מתמחים בכל הקשור לעיצוב קירות ופתרונות חיפוי איכותיים בין אם זה חיפויים, טפטים, תמונות ומוצרים משלימים.

ציפוי מושלם לבית

על מנת לשדרג את הסלון שלכם ולקחת אותו צעד קדימה מבחינה עיצובית אחד הדברים שאתם יכולים לעשות זה חיפוי קיר סלון אשר דרכו תוכלו לשדרג את הסלון שלכם ולקחת אותו שלב אחד קדימה בעולם העיצוב והיופי של הבית שלכם. כמו כן בחיפוי סלון תוכלו לבחור במגוון סגנונות חיפוי כמו למשל חיפוי עץ ייחודי ומרהיב, חיפוי קיר בטון, טפטים מושלמים, קרניזים ייחודיים, סרגלי עץ מושלמים ועוד מגוון סגנונות חיפוי אשר יעניקו לחלל הסלון שלכם מראה ייחודי ומושלם. כמו כן על מנת לבצע את עבודת החיפוי יש צורך במקום אשר גם יספק לכם את חומרי הגלם השונים וכן גם ימליץ לכם לפי טעמכם האישי מהם הצבעים והסגנונות אשר מתאימים עבורכם.

חיפוי מושלם

אחד מסגנונות החיפוי המושלמים ביותר לקירות זה באמצעות חיפוי סרגלי עץ ובשם הנוסף לייסטים עץ אשר דרכם תוכלו לעצב את הקיר שלכם בצורה ייחודית ומושלמת. כמו כן היתרון של הלייטסטים עץ זה עצם כך שהם משדרים יוקרה וסדר וכן שהם מתאימים לכל חלל בבית בין אם זה חדר רחצה, חדר שינה וכדומה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו ל ICON DESIGN וליהנות ממגוון רחב ועשיר של פתרונות חיפוי מושלמים, אצלנו תוכלו למצוא גם תמונות קנבס מיוחדות, טפטים מיוחדים ועוד, וכל זה תוך כך שאנו מספקים את שירותינו גם למגזר העסקי וגם למגזר הפרטי. לפרטים נוספים והזמנות חייגו אלינו במספר הטלפון: 052-5551100 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here