קרדיט: ozsafes.co.il

רכישת כספות יד 2 או חדשות יכול להיות משמעותי. הצוות המקצועי של עוז כספות תמיד ימליץ לכם על כספת חדשה, איכותית, חזקה ועם כל המסמכים והאחראיות הנדרשת. אומנם כספות יד שנייה יכולות להתאים לאנשים מסוימים שאינם רוצים להשקיע כסף רב על הכספת או מעוניינים לחסוך בעלויות שכן אלה גם כך מעט גבוהות בשל סוג הכספת שהם צריכים, כולל הובלה והתקנה וכו'.

מתי נרצה דווקא כספות משומשות?

  • כאשר נצטרך כספת קטנה, פשוטה, לבית/למשרד – כספת עם מנגנון נעילה פשוט, בעיקר לשמירה על כסף או פריטים שונים שלא יקרים במיוחד אלא פשוט לספק מנגנון הגנה נוסף, יותר שמירה על פרטיות או מניעת גניבות מאנשים הנמצאים בבית, אורחים, עוזרת בית וכו'.
  • כאשר מדובר בכספת גדולה, עם עלויות של הובלה והתקנה שגם ככה מייקרים את הנושא – כל מקום שאפשר לחסוך בו יהיה טוב.
  • במידה ומדובר בכספת המגיעה עם תעודה, כחדשה, שפשוט לא נעשה בה שימוש ונמכרת בשל חוסר שימוש/התאמה לצרכים החדשים. עדיין עובדת ונראית נהדר.
  • כאשר נדרשים בכמות גדולה של כספות למשל לחדרי ביטחון/נשק, לשמירה על ראיות ועוד.

מה כדאי לבדוק בעת רכישה של כספת משומשת?

אחת הדאגות העיקריות בעת רכישת כספות משומשות היא מצבן הכללי. כלומר – האם הכספת נראית במצב טוב? האם מנגנון הנעילה שלה עובד כראוי? האם היא לא חטפה מכות או היה בה ניסיון פריצה? אם מדובר בכספת הפועלת על טביעת אצבע למשל – האם קורא האצבע נראה תקין? או שרוט ומשויף? אם מדובר בכספת עם מפתח – האם יש לבעלים הקודם עוד מפתחות? האם ניתן להחליף צילינדר? אם לא אז מה המצב של הצילינדר הנוכחי? ועוד.

זקוקים להובלה והתקנה מיוחדת?

הובלת הכספת צריכה להיות בטוחה, מהירה, ללא תקלות וללא מכות שהיא חוטפת בדרך. כמו כן התקנת הכספת עם קיבוע למידוף מסוים או התקנתה ברצפה או בקירות עשוי לדרוש שיפוץ והתקנה מקצועיים, איכותיים ונקיים. כלומר מצב אחד שהכספת תהיה סמויה ומצד שני גם לא להשאיר סימנים ופתחים לזיהוי מקום הימצאותה של הכספת. לבסוף גם תרצו שהמקום יישאר נקי לאחר העבודה. לקבלת שירות לכספת ופרטים נוספים אנו בעוז כספות נשמח לתת לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here