קרדיט pixabay

שיווק דיגיטלי הוא אחד התחומים שמתפתחים בקצב המהיר ביותר בשנים האחרונות. הוכחה טובה לכך אפשר למצוא באופן שבו מחולקת עוגת הפרסום – כלומר סך כל התקציבים של המפרסמים הישראלים – בין המדיות השונות: טלוויזיה, עיתונות מודפסת, רדיו, אינטרנט ועוד. ב-2005 למשל החלק של הטלוויזיה עמד על 32% ואילו החלק של האינטרנט על 5% בלבד. העיתונות המודפסת תפסה מחצית מהעוגה. ב-2015 הנתח של השיווק בדיגיטל כבר עמד על 27%, יותר מהעיתונות (21%) אבל עדיין הרבה פחות מהטלוויזיה (38%). ארבע שנים מאוחר יותר המהפך הושלם, כשהדיגיטל התייצב בראש הטבלה, עם 38% מתוך כל תקציבי הפרסום בישראל, לעומת הטלוויזיה שהסתפקה ב-36% (ואילו החלק של העיתונות המודפסת התכווץ ל-11% בלבד).

המסקנה המתבקשת: ללמוד שיווק דיגיטלי זו החלטה מצוינת. נשות ואנשי המקצוע בתחום יכולים להגיע למשרות טובות מאוד, הביקוש לשירותים השונים שהם מספקים נמצא במגמת עלייה ובנוסף הם נהנים מעבודה דינמית עם עניין רב. לימודים מקוונים הם אופציה שהופכת לפופולרית יותר ויותר, ובכתבה זו תמצאו הסבר מפורט לכך.

ללמוד בזמן הנוח ביותר מבחינתכם

קורס שיווק דיגיטלי אונליין – כלומר בעיקר הרצאות מצולמות בכל הנושאים הרלוונטיים לעולם זה, וכן תכנים נוספים שמועברים דרך האינטרנט – מאפשר לכל אחד ואחת ללמוד בזמן האידיאלי מבחינתם. בעידן שבו זמן הוא משאב יקר ערך, ולכולנו לו"ז עמוס ואינספור מטלות ורצונות, זהו כמובן יתרון משמעותי במיוחד.

ללמוד בכל מקום שתרצו, בנוחות מרבית

מרכיב נוסף בנוחות המרבית של רכישת המקצוע המבוקש הוא האפשרות ללמוד בכל מקום בעצם – דרך המחשב הביתי, וגם דרך הלפטופ או הסמארטפון. בתקופת הקורונה, כשיש לא מעט סיבות להימנע מהתקהלויות, זהו יתרון משמעותי במיוחד, ולמעשה גם ללא גל תחלואה רציני, הפקקים שרק הולכים ומתארכים והקושי למצוא חנייה (או לחילופין האיחורים של האוטובוסים) מטים את הכף לטובת לימודים בבית.

ללמוד בקצב האידיאלי מבחינתכם

בוגרי קורס שיווק דיגיטלי – פיזי או אונליין – יכולים כאמור להגיע למשרות מתגמלות בחברות מובילות כמו למשל משרד פרסום ירדן דיגיטל. כדי להצליח בעבודה נדרשות יכולות גבוהות בשלל תחומים, ולכן לימודים איכותיים באמת מקיפים נושאים רבים: SEO (קידום אתרים אורגני), שיווק ברשתות חברתיות, תוכן, קופירייטינג, עיצוב, עריכת וידאו ועוד. לימודים מקוונים מאפשרים לתלמידים לבחור כמה זמן וכמה תשומת לב הם מקדישים לכל נושא, וכך למשל להשקיע פחות משאבים בנושאים שכבר יש להם ידע בהם ולמקד את המאמצים רק בתחומים שבהם יש צורך אמיתי.

בנוסף לימודים על בסיס הרצאות מצולמות ותכנים שנגישים לתלמידים בכל נקודת זמן מאפשרים לחזור לנושאים שכבר נלמדו ולהתעמק בהם עוד – וכך להטמיע טוב יותר את חומר הלימודים. בהתאם קורס שיווק דיגיטלי שנלמד באופן דיגיטלי הוא לא "רק" האופציה הנוחה ביותר אלא גם היעילה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here