המדריך לבחירת ארון אמבטיה
קרדיט shutterstock

חדר האמבטיה מתוכנן היטב מאפשר לנו להירגע בסוף יום במקלחת נעימה או להתרענן בבקר במקלחת קלילה, מבלי שיחסר דבר. חדר אמבטיה יכול לשמש יחיד זוג או משפחה שלמה. לכן, צריך לדאוג לפתרונות אכסון עבור כל אחד מהמהשתמשים בו. מעבר לעיצוב והנראות, חדר אמבטיה חייב להיות פרקטי ולשם כך נדרש לתכנן אותו מראש. חלק בלתי נפרד מחדר האמבטיה הוא ארון האמבטיה. על הארון להכיל בתוכו את כל עזרי המקלחת. כדוגמת סבונים, מגבות, משחות, מברשות ועוד.

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים ארון אמבטיה:

תכנון מיקום הארון – יש חשיבות רבה למיקום בו יונח הארון. במרבית המקרים חדר האמבטיה בעל שטח מוגבל. כדי לדעת לנצל אותו בצורה נבונה חייבים לתכנן היכן יונח כל דבר. חשוב לאפשר מקום לתליית מגבות. לקחת בחשבון פתיחה מלאה של כל המגירות והדלתות. לתכנן היכן תוצב המראה ושקעי חשמל בהתאם לצורך. כמובן מקום נגיש לכל אביזרי הרחצה. ישנם פתרונות אכסון שונים ופרקטיים הנותנים מענה גם לחלל אמבטיה קטן. ארונות מרחפים, בשילוב כיור וכאלו  המאפשרים לשלב מדפים ונישות.

 עיצוב ארון האמבטיה– אחרי שדאגנו לפונקציונאליות של הארון חשוב לבחור עיצוב הולם. כיום ניתן להשיג ארונות בצבעים וסגנונות שונים ומגוונים. במראה נורדי כפרי או מודרני. ניתן לשחק עם צבעי הידיות והברז ולהתאים שיש וכיור במבחר גוונים. כשבוחרים עיצוב של ארון אמבטיה חשוב להתחשב במראה הכללי של החדר. אם עיצבתם אותו בסגנון חלק וקלאסי ניתן לבחור ארון דומיננטי. אם האריחים צבעוניים ובעלי דוגמאות תוכלו לשחק עם הצבעוניות של הארון.

תאורה לארון האמבטיה– ישנם ארונות המגיעים עם תאורה מובנית. תאורה פנימית וחיצונית. חשוב שהתאורה תהיה ממוקדת, לא מסנוורת ושהאור יהיה רך נעים ויאיר את אזור המראה בצורה שוטפת. תאורת ארון אמבטיה מגיעה בנוסף לתאורה הכללית של חדר האמבטיה. אך עליה להיות חזקה דיה בשביל שתוכלו לראות את תכולת הארון הכיור והמראה מבלי להדליק תאורה נוספת.

ארונות בהתאמה אישית.

אם אם אתם בונים חדר אמבטיה או משפצים חדר אמבטיה קיים ולא יודעים איזה ארון לבחור? תוכלו לקבל השראה לסגנונות שונים של עיצובי ארון אמבטיה מרחבי הרשת. אך, חשוב שתבינו שמרבית ארונות האמטיה ניתנים להתאמה אישית. אפשר להזמין ארון לפי מידות ומקום קיים. ארונות אמבטיה רבים מגיעים כחלק אחד אך גם ניתן לשלב אותם עם מדפים נפרדים או ארונית צד הממוקמת בקיר שונה. מכיון שמדובר בסביבת לחות חשוב לשים לב שהארון מגיע מחומרים איכותיים העמידים בפני רטיבות. כך תבטיחו לעצמכם ארון איכותי שישמש אתכם לשנים רבות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here