הסדר חובות בהוצאה לפועל
קרדיט:קנבה

לא מעט אנשים מגיעים למצב של קושי להתפרנס ומשבר כלכלי שלא פשוט לצאת ממנו. הסיבות לכך יכולות להיות רבות: עסק שקורס מסיבות כאלה ואחרות, אובדן יכולת ההשתכרות בשל מחלה או תאונה, צורך לעזוב הכל למטרת טיפול בבן משפחה חולה ועוד. למרות הקשיים על האדם לשלם את חשבונותיו, משכנתא או שכר דירה. הפתרון מבחינתו הוא לקיחת הלוואות, אך כל עוד מצבו הכלכלי אינו משתפר, החובות רק הולכים ונערמים עד שנפתחים תיקים בהוצאה לפועל או כל גוף אחר שחייבים לו נגדו החייב לאחר שהנושה חיכה זמן לקבלת הכסף המגיע לו. הסדר חובות בהוצאה לפועל או כל גוף אחר שחייבים לו נגדו אינו פשוט אך אפשרי כל עוד החייב מגלה רצון אמיתי ונכונות לכך.

הסדר חובות בהוצאה לפועל או כל גוף אחר שחייבים לו נגדו – דרכים להגיע לכך

הסדר חובות בהוצאה לפועל או כל גוף אחר שחייבים לו נגדו דורש מן החייב לעמוד בהתחייבויות ולגלות רצון ונכונות אמיתיים לשלם. במצב זה יינתנו לו הקלות וייפתחו לפניו דרכים להסדיר את חובו. חשוב מאוד, כבר כאשר נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל או כל גוף אחר שחייבים לו נגדו, לפנות לעורך דין או המשפטן מהמרכז הארצי לזכויות החייב שייעץ לכם מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם לכך. יתכן גם שיהיה ניתן לנסות ולהסדיר את החוב במו"מ ישיר מול הנושה וכך לחסוך את ההתנהלות הסבוכה מול הוצאה לפועל או כל גוף אחר שחייבים לו. אם הסדרת החוב היא במסגרת ההוצאה לפועל ניתן להגיש בקשה לצו תשלומים היורה על פריסת החוב לתשלומים בהתאם ליכולותיכם. אם יש לכם מספר תיקים ומעיקה עליכם ההתנהלות מול כל נושה בנפרד ניתן להגיש בקשה לאיחוד תיקים כך שתתנהלו רק מול ההוצאה לפועל, מה שיביא לביטול הגבלות ועיקולים שהוטלו קודם וכמו כן גם לכל חוב אחר שקיים לכל גוף אחר שהחייב צריך לסדר איתו את החוב (ברגע שאתם מתחילים לשלם את התשלומים רק בהוצאה לפועל  תוכלו לקבל הכרה כחייב משלם לאחר לפחות תשלום של שלושה צווי תשלומים ).

בחירת עורך דין או משפטן מתאם המרכז הארצי לזכויות החייב אשר מומחה בתחום – צעד ראשון בדרך להסדרת החובות

ההתנהלות מול ההוצאה לפועל היא סבוכה ומלאת בירוקרטיה. בתור החייבים ההתייחסות אליכם יכולה להיות קשוחה,  אם כי בשנים האחרונות נעשו תיקונים לחוק המראים שינוי בגישה כלפי חייבים. עדיין, חשוב שיהיה לצידכם כל הזמן עורך דין או משפטן מתאם המרכז הארצי לזכויות החייב המתמחה בהוצאה לפועל או כל גוף אחר שחייבים לו כדי שיבנה איתכם את האסטרטגיה שתאפשר הסדר חובות מול אותו גוף שחייבים לו מהר ככל האפשר אך עם זאת באופן שיהיה לכם נוח יחסית. עורך הדין או המשפטן מתאם המרכז הארצי לזכויות החייב ידאג לכך שתמצו את כל הזכויות המגיעות לכם ותמצאו את הדרך המתאימה ביותר להסדרת החוב.

המרכז הארצי לזכויות החייב מהווה כתובת מוכרת לחייבים אשר מעוניינים להסדיר את חובם בדרך המהירה אך גם הנוחה ביותר שניתן. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here