הקשר בין תרבות ארגונית להצלחת העסק

בין אם יש לכם עסק קטן ומתחיל או ארגון ותיק ומצליח, אתם בוודאי מבינים מהו הנשק האמיתי שלכם. לצד מוצרים איכותיים או שירותים טובים יש כלי אחד משמעותי שמגדיר את המותג שלכם באמת: כוח האדם. כשהתרבות הארגונית מרשימה, כשהעובדים מרגישים סיפוק וכשיש להם את המוטיבציה להגיע למשרד כל בוקר ולקדם את העסק להצלחה, גם שורת ההכנסות מתקשה להישאר אדישה. במילים אחרות, הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בעובדים שלכם ובהעצמה האישית שלהם.

כל עובד והעוצמה שלו

צוות העובדים שלכם הוא, כאמור, הכוח האמיתי. אם תחשבו על המכונית הפרטית שלכם, הרי שרק כאשר כל המרכיבים בה עובדים בצורה טובה ונכונה – המכונית נוסעת בבטחה ומגיעה אל היעד. כאשר רכיב אחד נשחק או מושבת, גם שאר המרכיבים יתקשו לכפות עליו. אם כן, הרצאות לחברות הן דרך מצוינת לשמן את המנוע, למלא את האוויר בצמיגים ולחזק את כל המרכיבים הדרושים כדי שהמערכת תתפקד בצורה מושלמת. ההרצאות של אירית בוטבול-עובדיה, מייסדת שיטת העוצמה שבתוכי, מעניקות לכם, לעובדים הזוטרים וגם למנהלים הבכירים את כל הכלים והידע הדרושים.

מה מתאים לכם יותר?

לכל אחד מאיתנו יש צרכים ייחודיים משלו, ובהתאם אנחנו גם זקוקים למסגרת קצת שונה. יש מי שמעדיף קואצ'ינג אימון אישי משום שרק במסגרת האישית הוא מרגיש פתוח ונינוח הרבה יותר. מן הצד השני יש בוודאי מי שעבורו סדנה קבוצתית היא פתרון נוח יותר. אין ספק שיש היום שפע של פתרונות יצירתיים המותאמים לכל אחד באופן אישי, וכדי לדעת מה נכון עבורכם אתם רק צריכים להגדיר את ההעדפה שלכם. בין אם אתם זקוקים למפגשים אישיים (אחד על אחד) או לקבוצה גדולה שתעניק לכם מסגרת תומכת, כל האפשרויות פתוחות בפניכם, וכל אחת מהן תקדם אתכם אל היעד – העצמה אישית, מקצועית ועסקית.

סדנאות מעוררות השראה

היתרון הגדול של הסדנאות והמפגשים הקבוצתיים הוא בכלים המצוינים והפרקטיים שהם מעניקים. במסגרת סדנה להעצמה אישית במרכז אין סיסמאות או הבטחות מעורפלות. במקום אתם לומדים לבחון את עצמכם לעומק, לגלות את הכוח שלכם ולפעול בצורה טובה ויעילה הרבה יותר. הלמידה הזו משמעותית לכל אחד מחברי הצוות, למנהלים ולמי שנמצא בראש הפירמידה. היא זו שמאפשרת לעובדים להתפתח ולארגון להגיע אל היעדים שהציב לעצמו. כדי לדאוג לרווחת העובדים ולהעצמה שלהם תוכלו ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 03-5007888.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here