וטרינר עד הבית
קרדיט FREEPIK

כשמדברים על חיות המחמד שלכם הן ברוב הפעמים נכס צאן ברזל, הם אהבה גדולה ולצד מטרות עיקריות בחיים הם בהחלט יכולים להסב לכם אושר על כל המשתמע מכך. מאידך, מה קורה כאשר בעל החיים שלכם לא מרגיש טוב? מה קורה כשהוא חלילה עובר תאונה קשה ואתם צריכים טיפול כאן ועכשיו? במעמד הזה חשוב לנו לדבר אתכם על וטרינר עד הבית – אחד כזה שיודע ויכול לתת לבעל החיים היקר שלכם את המענה המסור והטיפול הטוב ביותר. 

איפה מוצאים וטרינר שיכול להגיע עד הבית?

אם אתם גרים ברעננה, כפר סבא או באזור השרון הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכם ולבעל החיים שלכם זה וטרינר עד הבית. המטפל שיגיע עד לביתכם יוכל לחסוך לא מעט זמן אבל בו זמנית לא מעט דאגה קשה. ללא מתח מיותר ועם היחס ותשומת הלב המרבית מגיע הווטרינר ומעניק לכם את המענה הנכון ביותר ולעיתים מציל החיים- הכול בזכות שירותי רפואה ניידים שיכולים לספק את הסיוע מתי שצריך אותו. 

אילו שירותים מספק וטרינר שמגיע עד לבית?

הקדמה כמו אמרה את דברה וכיום וטרינר עד הבית יכול להעניק לא מעט שירותים באמצעות המרפאה המתניידת לכל מקום. מתן חיסונים אצלכם בבית וכך גם טיפולים תקופתיים מבלי שתצטרכו לקחת חופש או לדאוג לכך. כמו כן במסגרת זו ניתן לקבל שירותי מעבדה ניידת, לקבל תרופות, טיפולים, הסעות לצרכי אשפוז ועוד טיפולים כאלה ואחרים. באמצעות השירותים המגיעים עד הבית אפשר להתקשר בכל מקום ומתי שרוצים כאמור, הווטרינר שיודע להגיע אליכם עד הבית זמין 24 שעות ביממה והכי חשוב? נותן את המענה הנכון ביותר והכל ללא קשר אם המטופל צריך את הטיפול בבית או במרכז הטיפולי. 

בסיכומו של דבר, המטפל המגיע עד אליכם הביתה בכדי לבדוק את חית המחמד שלכם מגיע עם ניסיון וידע רב. בשיחה אחת מגיע הווטרינר עד לביתכם, בודק את בעל החיים ומאבחן מה אפשר לעשות, האם קיימת דחיפות לטיפול מציל חיים ובסופו של דבר האם יש צורך להסיע את חיית המחמד שלכם (ללא צורך בליווי שלכם) לבית החולים ובחזרה ממנו. 

ניתוחי חירום קשים ומורכבים, טיפול לחיית המחמד ממקום של הרעלה קשה, חסימת דרכי שתן, תאונות דרכים, פצעי נשיכה והרשימה קצרה מלהכיל. אם בעל החיים שלכם עובר או יש חשש ולו קטן לבעיה חשוב מאוד לפנות את וטרינר עד הבית וזה יגיע ויספק לכם את התשובה ואת המענה – טיפול מציל ומשנה חיים מהקצה אל הקצה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here