חברות אבטחה, שמירה וביטחון - בן בטחון

חברות אבטחה ושמירה רבות המספקות שירותים הנחוצים גם לגורמים פרטיים וגם לעסקים רבים מספקות מגוון רחב מאוד של שירותים, כאשר הנפוץ מהם הינו שרותי מוקד.

חברות אבטחה המספקות שירותי מוקד, מאפשרות גם לבעלי עסקים וגם לגורמים פרטיים להתקין מערכות אזעקה ולחברן למוקד. בעת התרחשות מקרה של חציית קרן אלקטרונית של אחד הגלאים, אות אזהרה תועבר למוקד אבטחה הקרוב ומפעילי המוקד מיד יתחילו לטפל באירוע בכדי לבדוק האם מדובר על מקרה חריג או שבעלי המקום הגיעו למתחמם.

אין ספק כי התקנת מערכת אזעקה וחיבורה למוקד האזורי מאפשר להרגיש הרבה יותר בטוח ביחס לרכוש.

בנוסף, חברות שמירה רבות מציעות שרותי שמירה על מתקנים חשובים ובעלי ערך רב, על-ידי הצבת שומר מטעם חברת השמירה.

בהתאם לצורך של מפעילי המקום, השומר יכול לייאש את מקומו במהלך חלק מיממה או באמצעות מספר משמרות, לסגור פרק זמן של יממה ובכך להבטיח השגחה על מקום חשוב במהלך כל שעות היממה.

אבטחת אישים הינו שרות נוסף שמציעה חברת אבטחה במסגרת פעילותן. למעשה מדובר על הצמדת מאבטח לאישיות חשובה בארגון כלשהו, כאשר צמוד אליו בשעות יממה מוגדרות מראש ומטרתו היחידה אבטחת בטחונה של אישיות.

אבטחת אירועים זהו תחום נוסף בו חברות שמירה ואבטחה פועלות. למעשה הכוונה כאן בהצבת אחד או יותר של אנשי בטחון באירועים חשובים ורבי משתתפים. מטרתם של אנשי בטחון אלה לשמור על סדר במהלך אירועה ובמידה וקיימת סכנה כלשהי כלפי משתתפי האירוע, לנטרל אותה תוך פרק זמן קצר ככלה ניתן.