טיפים לרכישת לוח מחיק למשרד
קרדיט תמונה shutterstock

יש אביזרים וציוד שמשרתים אותנו במשרד ברמה יומיומית. אחד מהם הוא הלוח המחיק. יש כיום הרבה פתרונות ומוצרים חדשניים. כאלו שמציעים לנו חווית שימוש מעולה תוך התאמה לצרכים היומיומיים שלנו כמו גם למגמות עיצוביות עכשוויות. קבלו את הלוח המחיק – פריט שימושי ומקל שמשלים גם את המראה במשרד.

החלטנו לקנות, מה הלאה?

לוח מחיק מאפשר לנו לרשום הודעות ולמחוק אותם כאשר הן לא רלוונטיות עוד. הלוח הזה מציע לנו פלטפורמה להשארת הודעות בכתב יד, ממש כמו פעם… לוח מחיק יוצר אווירה, ממלא קיר ריק וחסר חיות ויוצר מקום של אינטראקציה ומפגש חברתי במשרד. אז אם גם אתם החלטתם לקנות לוח מחיק למשרד, הבה ונמנה כמה טיפים שיעזרו לכם לרכוש למשרד את הלוח המושלם.

טיפים שאסור לכם להחמיץ

  • עוד לפני שאתם יוצאים לקנות, אתם צריכים להחליט איזה קיר יארח עליו את הלוח. חשוב לבחור קיר מרכזי מספיק שאנשים במשרד רואים אותו ונחשפים אליו מידי יום. אך מצד שני לא מרכזי מידי, כיוון שככלות הכול הלוח המחיק למשרד הוא לא אלמנט מספיק פוטוגני.
  • חשבו היטב על השימוש הנדרש לכם מהלוח. כי לוח מחיק למשרד יכול להיות מקום מתאים לתליית מודעות, משטח לכתיבה בלורד מחיק וכן הלאה. אתם צריכים להגדיר מראש את אופי השימוש, כדי שתדעו לבחור בחכמה את הלוח שישמש אתכם כראוי.
  • כיום יש שילוב של אלמנטים שונים האחד לצד השני, מה שמאפשר לנו למצוא את המוצר המנצח והמתאים לנו לפי העניין. כך שאם בחרתם להתקין לוח מחיק למשרד, אין זה אומר שצריך לוותר על יופי ועיצוב. ניתן לשלב בין השניים.
  • מה גודל הלוח שתרצו לקבוע? ניתן לתלות לוח מחיק גדול מאוד, ניתן לבחור פינות מתוחמות וקטנות יותר לשם תליית לוח מחיק. הכול לפי הנתונים ובהתאם לצורך שלכם. לדוגמה, אם אתם רוצים לשלב בחדר הישיבות לוח גדול עליו אפשר יהיה לשרטט ולהדגים, הלוח צריך להיות גדול בהשוואה ללוח מודעות בכניסה למשרד.
  • יש אפשרויות בחירה של חומרים שמשולבים בלוח המחיק. יש לוחות מצופים אמייל, לוחות רגילים, לוחות במסגרת פלסטיק ולוחות שלהם מסגרת אלומיניום. לכל לוח עמידות בהתאם לחומרים ממנו הוא מיוצר, לכל לוח מראה ורושם שנוצרים מהחומרים ומהעיצוב.

מה שחשוב זה לבחור חנות מקצועית שיש לה מומחיות בייצור ובשיווק לוחות מחיקים לכל מטרה או צורך. בחנות כזו ניתן לאתר את הלוח הרצוי שמתאים לכם, ולבחור אותו בעזרת צוות המכירות. אתם מקבלים לידיכם את הלוח והוא נתלה על הקיר. מעתה ואילך יש לכם אזור מרכזי בו ניתן להציג נתונים, לרשום הודעות או לתלות תזכורות. אין ספק שזה אזור שוקק חיים שהעובדים יכירו ויתרגלו אליו. כי לוח מחיק הוא אלמנט בעל נוכחות וחשיבות במשרד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here