קרדיט - Pixabay

דירות רבות בבניינים משותפים הופכות לא פעם לזירות קרב משום שהשכנים לא מכבדים את הדרים עמם ועושים הכל על מנת להשתלט על שטחים משותפים או למרר את חי השכנים. בדרך כלל, אנשים מנסים לפתור את הסכסוכים ביניהם בהידברות, אולם יש מקרים שחורגים מכך ומחייבים התערבות של עורך דין לענייני שכנים. המקרים יכולים להסלים בקלות ולכן חשוב לקבל ייעוץ בנוגע למה שצריך לעשות, כולל תיעוד וצילום של הפרות ההתנהגות של השכנים וההפרעה לחייכם. חשוב לדעת שלא הכל אבוד ולכן חשוב לקבל ייעוץ מקיף ומלא. יש סעיפים שונים בחוקים להגנת אנשים שסובלים מסכסוכי שכנים עד כדי ירידת ערך הנכס שלהם, או בגלל החובה לעבור דירה משום שאי אפשר לגור שם יותר. אם אתם פונים לייעוץ כזה ודאו שאתם מקבלים סל של פתרונות יצירתיים ואת ההגנה הטובה ביותר שתוכלו לקבל גם פיצויים ולפתור את הבעיה בדרך יעילה כדי שתוכלו להמשיך ליהנות מהנכס שלכם. משרד עורכי דין אליוב-גרין מסייע ללקוחותיו להתמודד עם הטרדות של שכנים וסכסוכים שונים בבניין.

לקנות דירה וליהנות ממנה

כשרוצים לקנות נכס חשוב ללוות את העסקה עם עורך דין שמייעץ לכם בכל השלבים ומסביר לכם מה נדרש לעשות בכל שלב, האם העסקה כדאית ואתם יכולים לרשום את הדירה על שמכם בטאבו, מה זה אומר, כמה צריך לשלם על כך ומהן העלויות שנדרשות לכך. החוזה שיערוך למענכם עורך דין לרכישת דירה אמור לכסות את כל הסעיפים החשובים כדי לשמור על הזכויות שלכם ולהבטיח שתקבלו דירה ללא פגמים וללא בעיות ומגבלות שונות שנרשמו לחובת הבעלים שמוכרים לכם אותה. כדי להבין מה זה אומר ואילו סכנות קיימות בכל רכישת דירה שיש עליה אזהרות שונות, עורך הדין שלכם יבדוק אותה למענכם כדי שתוכלו לקנות דירה בראש שקט ולרשום אותה על שמכם בלי בעיות.

לשפץ את הנכס המשותף

ועדי בתים משותפים שרוצים להשתלב במיזמי התחדשות עירונית כבר מכירים בוודאי סיפור הסתבכויות שונות של בניינים שלא נעזרו בשירותי עורכי דין תמ"א 38 בדרך לחתימה על חוזה. חשוב מאוד לדעת שלמרות כל היתרונות שגלומים בתכניות התחדשות כאלה יש גם חסרונות שמתבטאים לא פעם בכך שמדובר בקבלנים וביזמים שלא תמיד יכולים לסיים את המיזם בגלל חוסר איתנות פיננסית או בגלל ליקויים שונים שלא נלקחו בחשבון. משרד עורכי דין אליוב-גרין מלווה אתכם בפרויקטים כאלה כדי לוודא שהבניין שלכם יצליח להגיע לגמר המיוחל של התחדשות הבניין שלכם בהצלחה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here