קייטרינג בחדרה
קרדיט - pixabay

מארגנים ערב חברה שרוצים שהוא יעבור בצורה הטובה ביותר? השקה או כנס? בין אם זהו אירוע שמיועד לפנק את העובדים שלכם ובין הוא מיועד למטרה עסקית כמו מציאת שותפים או לקוחות פוטנציאליים, לאופן ארגון האירוע, במיוחד מבחינה קולינרית יש משמעות רבה. המנות באירוע צריכות להיות טעימות, מגוונות, עשויות מחומרי גלם איכותיים וכמובן להיות מעוצבות בצורה יפה ואסתטית. היום ישנה מודעות רבה לתחום הקולינריה. הציפיות היום ממנות המוגשות באירוע הן גבוהות ולכן חשוב למצוא קייטרינג איכותי, מקצועי ועם הניסיון רב. אם אתם מחפשים קייטרינג בחדרה ואזור השרון אנו ביהלום הפקות מציעים שירותי קייטרינג בכל אזור הצפון עד חדרה וסביבתה וזאת לצד שירותי עיצוב. נשמח לקחת חלק גם באירוע שלכם.

קייטרינג עשיר לבחירתכם

המודעות הרבה לתחום הקולינריה באה לידי ביטוי גם במגוון עשיר של מנות וסגנונות שרק הולך ומתפתח. אנחנו מקפידים ללמוד, להתפתח ולהרחיב את ההיצע שלנו כל הזמן. בין אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי בצפון, קייטרינג חלבי או אפילו טבעוני, אנו נמצאים כאן לשירותכם. בשנים האחרונות הרחבנו את התפריט שלנו. התפריטים השונים הם משובחים וגם כשרים למהדרין. גם במידה ותזמינו קייטרינג בשרי, מובטחים לכם קינוחים מצוינים למרות היותם כשרים ומותאמים לקייטרינג הבשרי. אצלנו קינוחי פרווה היום הם לחלוטין לא מה שהיו פעם. בכל תפריט מוצעות מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות מעולות. מעבר לכך אנו נדאג גם לכל הלוגיסטיקה והשירות שסביב המנות: כלים, מלצרים ושירות ועוד.

כל השירותים לאירועים קטנים

החברה שלכם קטנה יחסית? האירוע מיועד לכמות של עד 100 איש? אנו ביהלום הפקות עובדים עם אולמות אירועים רבים באזור חיפה והצפון. העבודה המשותפת במשך שנים עם אולמות אירועים בחיפה עד 100 איש כמו גם אולמות גדולים יותר מאפשרת לכם להגיע לאירוע בראש שקט. התיאום בין בעלי האולמות לבין בעלי הקייטרינג ועובדיו צריך להיות מושלם. ישנם נושאים רבים שחייב להיות תיאום לגביהם כמו כל ענייני הלוגיסטיקה שסביב הגשת המנות: זמן הקמת המזנון, זמן חלוקת מנות לשולחן, כמות כלים או כוח אדם ועוד. ההיכרות המעולה שלנו עם האולמות השונים באזור מקלה מאוד על ארגון האירוע בצורה מעולה. מעבר לשירותי הקייטרינג אנו מציעים גם שירותי עיצוב הפקות ואף מנהל אירוע מטעמנו שינצח על האירוע כולו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here