קרדיט Canva

אחת הבעיות הנפוצות היום בכל נכס זה למעשה ליקויי בניה אשר ישנם בכמעט כל נכס בישראל. כמו כן על מנת לדעת איך להתנהל בסוגיה זו מבחינה משפטית יש צורך ב- עורך דין ליקויי בניה אשר דרכו תוכלו למעשה לקבל את מבוקשכם. כמו כן על מנת לבצע הליך זה כשורה ישנם מספר דגשים חשובים:

  • אופן השירות- בין אם רכשתם דירה חדשה מקבלן, הקבלן מכחיש את ליקויי המבנה, הקבלן מתחמק מלתקן, הקבלן מתקן באופן לקוי, בכלל סוגי אלו ניתן לפנות לעורך דין אשר יתבע את הקבלן בצורה חוקית וכן ייתן לכם למעשה לקבל את מה שמגיע לכם.
  • ניסיון- כמו בכל תחום הניסיון כאן הינו הכרחי שכן עו"ד מנוסה לענייני ליקוי בניה יידע באופן מדויק איך לפנות לשופטים ואיך להציג את המקרה שלכם וזאת על מנת שתקבלו את שמגיע לכם.

לשם כך תוכלו לפנות לעורך הדין אלי שמעוני אשר הינו עורך דין למשפט אזרחי-מסחרי, תאגידים, ייצוגיות, קניין רוחני, דיני אינטרנט ומחשבים וייצוג בבית המשפט ועוד. כמו כן עורך הדין אלי שמעוני הינו בעל ניסיון רב, וכן גם מוניטין עשיר. עו"ד שמעוני הינו בעל תואר ראשון במשפטים, ותואר שני במנהל עסקים.

להתנהל בצורה נכונה מול תאגידים

אחת הבעיות הגדולות של חברות זה עצם כך שהם יכולות לגנוב רעיונות ומעשה להתייחס לעובדים בצורה שלא מכבדת אותם, כמו למשל במצבים בהם אנשים מפתחים אפליקציות ועומלים עליהן ימים ולילות וכן משקיעים כסף רב, ואז באה חברת ענק וגונבת את הרעיון שלכם, לשם כך תהיו חייבים לפנות ל- עורך דין חברות אשר ייצג אתכם בבית המשפט ואשר ידאג להשיב אליכם את מה שיש לכם או במקרים אחרים לדרוש את מה שמגיע לכם, בין אם זה פיצויים וכו'. כמו עורך דין חברות מתמחה בכל הנוגע גם לנהלים של חברות, בין אם זה שותפויות עסקיות וכו'.

עורך דין מיומן

אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר שאתם צריכים שיהיה לצידכם זהו עורך דין מוסמך, שכן עורך דין מוסמך, בקיא ובעל ניסיון ייתן לכם מאין שקט נפשי בתחום ההתמקצעות שלו. לשם כך תוכלו לפנות לעורך הדין אלי שמעוני. מר אלי הינו עורך דין מיומן בכל הנוגע לתאגידים, משפט אזרחי-מסחרי תובענות ייצוגית, קניין רוחני, חברות ועוד. עו"ד אלי הינו בעל השכלה רבה שכן מעבר לתואר הראשון והשני שלו עשה גם המון קורסים שונים. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קרש במספר הטלפון שלנו:03-5507155 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here