קרדיט https://www.shukeat.co.il/

אוכל הוא לא רק דלק לגוף. אוכל הוא דרך ביטוי, תרבות ומנהגים. אם רוצים להכיר תרבות מסוימת – את הערכים שלה, המנהגים וההיסטוריה שלה, אוכל הוא התשובה. אנשים רבים בוחרים לנסוע למקומות שונים בארץ בכדי לטעום סגנונות שונים של אוכל, תוך הבנה של המקום, קבלת מידע על האזור מבחינה היסטורית וגם מבחינה תרבותית. סיור טעימות מאפשר להתנסות במגוון רחב של מזונות, והוא מציע היכרות עם האזור, המקומות המומלצים לאוכל טוב וטעים. לעיתים סיורי האוכל אינם מלווים בהסברים, אלא מתבצעים בכדי לאפשר היכרות עם הקולינריה של המקום ולעיתים הוא מלווה גם בסיפורים הסטורים. סיור הטעימות מאפשר במספר שעות, לטעום, להריח, להכיר ולשבוע מסוגים שונים של מזונות. במהלך הסיור, מקבלים גם הסברים על דרך ההכנה, המקור של המנה, הסברים על הטעימות עצמן וגם על המקום שמייצר אותן.  סיורים אלו יכולים לטעים למגוון רחב לש אנשים- לקבוצות תיירים מחול, קבוצות ישראליות מערים שונות שאינן מכירות את האזור בו הן נמצאות, משפחות, וגם זוגות שאוהבים אוכל. סיור הטעימות יכול להתאים כמתנה בעבור יום הולדת, או כפעילות ייחודית בחגים או בסופי השבוע.

ירושלים, תרבות ואוכל

ירושלים היא עיר המלאה בהיסטוריה, תרבות וכמובן גם אוכל טוב. אחד המקומות המוכרים והחוויתים ביותר הם שוק מחנה יהודה. השוק גדוש במסעדות, בסטות המציעות את מרוכלותיהן וכמובן אווירה טובה ואוכל טעים. הוק קיים שנים רבות ומהווה נקודת ביקור חובה עבור תיירים מחול אך גם למקומיים מכל רחבי המדינה- גם לאלו הגרים בירושלים עצמה.

חובבי אוכל, טעמים והיסטוריה מחפשים לא מעט פעמים מקומות אוכל חדשים ונהנים מלנסות אוכל בכל צורותיו. סיור קולינרי במחנה יהודה הוא חוויה המתאימה בדיוק עבורם. באמצעות סיור מקצועי, המועבר על ידי מדריך שמכיר את המקום, מלווה את המסיירים ממקום למקום, מסביר על המקומות ועל האוכל וכמובן גם משרה אווירה טובה והופך את החוויה לנעימה, מעניינת וכמובן גם טעימה.

סיורים קולינריים הנעשים באמצעות מדריכים מקצועיים ונעימים מאפשר למסיירים להיות בראש שקט, לתת למדריך לתכנן את הדרך ולהוביל את הסיור ולהנות. כך במקום להתבלבל בין המקומות, לשלם כסף רב עבור כל טעימה, נהנים מחבילה כוללת – ומראש שקט.

שוק eat היא חברה המפעילה סיורים קולינריים במספר שווקים. החברה מציעה סיורים טעימים, צבעוניים ומעניינים באמצעות מדריכים מקצועיים. הסיורים מועברים בצורה מהנה, מעניינת וטעימה ומתאימים לקהל הרחב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here