קרדיט לתמונות FREEPIK

לימודי פסיכומטרי הינם תוכנית לימוד שמטרתה להכשיר את התלמידים למעבר מוצלח ובטוח של מבחן הפסיכומטרי. מבחן זה נועד לבחון את היכולות השונות של התלמידים כאשר הציון של המבחן משמש כמפתח לדלתות רבות ומסלולי לימוד וקריירה שונים. ככל שציון הפסיכומטרי גבוה יותר כך יפתחו יותר דלתות אפשריות עבור התלמיד. לא כל המקצועות נוצרו שווים וכי יש מקצועות שמסלולי הלימוד שלהם מצריכים כישורים מתקדמים יותר ממקצועות אחרים. כך למשל: לימודי רפואה או משפטים עשויה להצריך מכם ציון פסיכומטרי גבוה יותר ביחס למקצועות רבים אחרים כיוון שתוכנית הלימודים הינה קשה ואינטנסיבית יותר, המקצועות בעלי השפעה גבוהה על תחומים עדינים וחשובים במרקע החברתי ובחיי אדם ולכן לימודים אצלו מצריכים קריטריונים קשוחים יותר כדי להתקבל אליהם.

דרכים ללימוד אנגלית לפסיכומטרי:

יש כמה דרכים שניתן להשקיע בהם וללמוד אנגלית לפסיכומטרי:

  • באמצעות קורס פסיכומטרי שמלמד אתכם את כל מקצועות הפסיכומטרי, מספק טיפים למבחן, עובדים על עוצר מילים, עושים סימולציה של המבחן ועוד.
  • באמצעות מורה פרטית לאנגלית – שיעזור לכם לחדד את כישורי האנגלית שלכם בקצב מהיר או בקצב שלכם לפי הצרכים, היכולות והרצונות שלכם. תוכלו ללמוד אסטרטגיות שונות למבחני האנגלית בפסיכומטרי ובכלל טריקים שונים לשיפור יכולות האנגלית שלכם, מהבנת הנקרא, הנשמע וגם יכולת הכתיבה שלכם. עם מורה פרטי לאנגלית תוכלו להשקיע יותר זמן לימוד בכישורים הנדרשים לכם לצורך שיפור. אם לדוגמה אתם מבינים די טוב אנגלית אבל מתקשים לדבר או לכתוב או זקוקים לאוצר מילים גדול יותר – תוכלו להשקיע יותר זמן בשיפור הכישורים הללו. 
  • באמצעות מדריכים וסרטונים אונליין – פשוט לצפות בסרטונים ביוטיוב, באתרים שונים, לקרוא מאמרים ומדריכים ולהשקיע בלימוד עצמאי בחידוד השפה האנגלית וההכנות לפסיכומטרי. ניתן גם לצפות במבחנים וסימולציות של מבחני פסיכומטרי על מנת לראות עם מה אתם צריכים להתמודד.
  • להוריד אפליקציה ובעזרתה לחדד את כישורי האנגלית שלכם.

לסיכום; מבחן הפסיכומטרי הוא אחד המבחנים החשובים ביותר שתתקלו בהם במהלך חייכם, במידה ואתם מתכוונים להמשיך ללימודים גבוהים כמובן. מבחן זה מחולק ל3 חלקים: אנגלית, לשון ומתמטיקה כאשר המטרה היא לא רק להציג ידע אלא גם יכולת. היכולת נמדדת על ידי עמידה בזמנים ובתנאי לחץ, סוגים שונים של שאלות הבוחנים יכולות שונות, ידע, זיכרון, מהירות מחשבה ועוד. בעזרת ציון גבוה בפסיכומטרי תפתחו לעצמכם דלתות רבות ולכן אל תקלו ראש ומומלץ לקחת מורה פרטי באתר לימודנעים שיסייע לכם בהכנות למבחן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here