עורך דין דיני משפחה בחיפה
קרדיט: canva

קניית דירה יד שניה היא משימה איננה פשוטה שכרוכות בה בדיקות רבות שיש לבצע, על מנת לשמור על עצמנו מפני שקרים, זיופים ומקרי רמאות, ולכן התייעצות עם עורך דין מקרקעין מומלץ היא כה חשובה. ראשית, יש לאמת את זהותו של מוכר הדירה בתור בעל הדירה, על מנת להיות בטוחים כי אין זה אדם זר אשר מעוניין לקבל כספים ולהיעלם. לאחר מכן, יש לבחון את הדירה, להביא שמאי להערכה, כמו גם לבחון האם מצורפת אליה חניה ברשם הטאבו והאם יש עליה הערות כאלה ואחרות כמו עיקולים, הערת אזהרה אחרת ועוד. אחרי כן, יש להוציא אישור עקרוני למשכנתא ולהניע את התהליך. יש לזכור כי התייעצות עם עורך דין מומחה תקל באופן משמעותי על התהליך ותמנע הונאות פוטנציאליות.

הסכם שלום בית ולחלופין גירושין

הסכם שלום בית ולחלופין גירושין מיועד לזוגות אשר מצאו עצמם במשבר זוגי משמעותי ורצו להתגרש, אך רגע לפי ההחלטה הסופית רצו לנסות ולהמשיך את הזוגיות בפעם האחרונה. מטרת התהליך היא להביא לשלום הבית בעזרת ההסכם, לרוב בשילוב של טיפול זוגי מקצועי, ולהפרתו ישנן השלכות משמעותיות. לכן, טרם החתימה על הסכם שלום בית, חשוב לתת את הדעת על ההשלכות של הפרתו. הסכם שלום בית נחשב לעיתים כתוכנית מגירה, משום שאם בני הזוג מחליטים בסופו של התהליך והטיפול להיפרד ולהתגרש באופן סופי- הסכם שלום הבית נחשב כהסכם גירושין לכל דבר, ומטרתו במקרה זה להסדיר את כל השאלות והסוגיות העולות מתהליך הגירושין. את ההסכם ינסח עורך דין גירושין בחיפה או באזור מגוריכם בצורה המקובלת על שני הצדדים, כמו גם יסייע להבין את ההשלכות הכרוכות בהפרת ההסכם.

תביעה למזונות

על פי החוק בישראל הורה חייב לשאת בדמי מזונות ילדיו בעודם קטינים, וסכומם יקבע על פי מצבם הכלכלי ויכולת ההשתכרת שלהם, כמו גם בהתאם לתנאי המשמורת של ההורים הגרים בנפרד. החוק קובע גם כי מתחת לגיל 6, על האב לשלם מזונות בלי קשר לתנאי המשמורת ולפערי ההשתכרות. על מנת להגיש תביעת מזונות, מומלץ לקבל סיוע של עורך דין דיני משפחה בחיפה או לחילופין בעיר מגוריכם. משרד עורכי הדין אבירם כהן ושות' הוא משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה ומקרקעין, וצוות עורכי הדין המקצועי בו ישמח להעניק גם לכם ייעוץ, סיוע וייצוג משפטי. מעוניינים בייעוץ ראשוני? חייגו למספר 0528772822 ונשמח לסייע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here