nlp טיפול בחרדות

משפטים כמו "מחשבה יוצרת מציאות" הפכו למוטו עבור אנשים רבים. כולם מודעים היום עד  כמה המשפט הוא נכון ועד כמה לנו יש כוח ליצור את המציאות שאנו חיים בתוכה. עם זאת, למרות הידיעה של הדברים באופן שכלתני, לא כולם מצליחים ליישם את המשפט: לקחת את המושכות ולהוביל את עצמם ואת חייהם באופן מצמיח ופורה שיביא לסיפוק ולתחושה טובה. שגרת החיים העמוסה, לחצים בעבודה ומכיוונים אחרים כמובן אינם מקלים. דווקא בשל כך חשוב להיפתח ולא לחפש אחר כל הפתרונות באופן עצמאי, כי לעיתים נדרשת יד מכוונת שתסיט מעט את החשיבה, או את הפעולות הנעשות לפי דפוסי חשיבה אוטומטיים. דמיון מודרך nlp הוא כלי מצויין לעבד דברים ולעבוד ישירות על התת מודע שלנו, ממש לתכנת מחדש את דפוסי החשיבה המלווים אותנו ומניעים לפעולה גם מבלי שנשים לכך לב.

איך פועלת השיטה?

אחת הסיבות לכך שקשה לנו לעשות שינוי משמעותי ואמיתי בחיינו שיהיה גם ארוך טווח הוא שגם כאשר אנו מבינים דברים באופן רציונלי, מה שמניע אותנו בסופו של דבר הם דפוסים שאנו כלל לא מודעים להם, כאלה שנמצאים ועוגנים עמוק בתת מודע. לכן, כדי לעבור תהליך אמיתי של nlp טיפול בחרדות צריך לעבור טיפול אשר מדלג על המודע ופועל הישר על הלא מודע ומבצע בו תהליכים ושינויים. הטיפול נעשה כאשר אדם נמצא במצב מדיטטיבי או קרוב לכך. זהו מצב בו ניתן לשתול במוח אמונות חדשות שיחליפו את הישנות, אמונות וצורת חשיבה שיפעלו לטובתנו, ויאפשרו צמיחה אמיתית. הדמיון המודרך מוציא את המטופל למסע בו הוא רואה דברים ויכול לעבד אותם טוב יותר. שיטת ה nlp מסייעת בחיזוק ועיגון האמונות החדשות.

לעבור תהליך ולטפל גם באחרים

רבים אשר עוברים תהליך משנה חיים, רוצים יותר מכל להעביר את הדבר הטוב הלאה ולעזור לאנשים נוספים למצוא את הדרך שלהם לצמיחה, סיפוק ומימוש עצמי. מטפל nlp מומלץ אשר עובר אדם בדרך להיותו מטפל מסייעות לו לממש טוב יותר גם את עצמו, מעבר לכך שהוא עוזר למטופלים שיגיעו אליו. חשוב לעבור סדנאות כאלה אצל גורם מוסמך שהוא בעל ניסיון בטיפול אך גם קיבל הסמכה ללמד אחרים ולהעביר סדנאות והרצאות בתחום. אפרת ננר עוסקת במשך שנים ביעוץ ארגוני ואימון עסקי ואישי. היא מטפל בשיטת הדמיון המודרך וה nlp וסייעה לרבים לצאת לדרך חדשה. כמו כן היא גם מעבירה סדנאות למטפלים שיוכלו באמצעות הידע והניסיון שלה לטפל ולעשות טוב לאנשים אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here