קרדיט: Pixabay

כולנו מכירים את פרויקט הדגל של הממשלה בשנים האחרונות. מחיר למשתכן איפשר לזוגות צעירים רבים ליהנות מרכישה של דירה בהנחה משמעותית במקומות שונים בכל רחבי הארץ. אלא שהיום, עם הכניסה של אותם דיירים לפרויקטים החדשים, אנחנו עדים להופעתן של תקלות. משום שהקבלנים ביצעו את העבודה בהתאם לשיקול הדעת של הממשלה, הרי שאנחנו יודעים כי ישנם לא מעט ליקויי בניה בפרויקטים השונים. לא פעם ולא פעמיים נכנסים זוגות צעירים לדירה חדשה ובתוך זמן קצר מגלים כי הבניה לא נעשתה כמו שצריך. כדי שתוכלו לתבוע את הקבלן במידת הצורך וכדי שתוכלו לעמוד על הזכויות שלכם, כדאי להזמין שירות בדק בית מחיר למשתכן.

מי מבצעים בדק בית מחיר למשתכן

גם אם אתם רואים בעיניים שלכם כי יש בעיה עם הצנרת של הדירה או עם החיפוי שעשו לאריחים במקלחת, הרי שזה לא מספיק. על מנת שהבקשות שלכם יידונו ברצינות בבית המשפט, אתם צריכים להציג הוכחות חותכות לכך שהעבודה שנעשתה במקרה שלכם נעשתה בצורה רשלנית ולא מקצועית. בדק בית מחיר למשתכן לא כל אחד יכול לבצע, אלא רק מהנדסים בעלי אישור ממשלתי לעסוק בנושא.

כמה זמן אורכת הבדיקה ומה תקבלו בסופה

הבדיקה בדרך כלל לוקחת כמה שעות בלבד. לאורך הבדיקה אנשי המקצוע יעברו בכל חלקי הבית וימפו בצורה דקדקנית, את הליקויים ברחבי הנכס. משום שאנחנו מדברים על אנשי מקצוע מנוסים אשר ביצעו בעבד בדק בית מחיר למשתכן, הרי שיש להם את הניסיון הדרוש והם יודעים איפה עלולים להופיע ליקויים משמעותיים. בתום הבדיקה תקבלו דוח מסודר ואת כל המידע הרלוונטי שיעזור לכם להחליט מה אתם מעוניינים לעשות כעת. באופן כללי, לא היינו ממליצים לאף אחד להיכנס לדירה בה לא נערך בדק בית מקצועי קודם לכן. דווקא משום שמדובר על העסקה המשמעותית בחייכם הבוגרים, אין שום סיבה שלא יהיו לכם כל הנתונים הדרושים לכם כדי לקבל את ההחלטה הנכונה לכם.

כאן עבורכם בכל שאלה

חברת 'בוני עמים' תשמח ללוות אתכם ולערוך בדק בית מקיף כמו גם נשמח לייעץ לכם במידת הצורך. אנחנו ממתינים לכם בטלפון ובאתר האינטרנט שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here