חיתוך בלייזר
Credit: Pixabay.com

זקוקים לרכיבים כמו סיליקון, פורון, נומקס או גומי חתוכים במידה מדויקת? חיתוך בלייזר מאפשר לכם לקבל בדיוק את מה שאתם צריכים ורוצים. חברת מחם קשיחים מבצעת עבודות חיתוך בלייזר באמצעות ציוד חדיש, והתוצאה היא חיתוך מדויק ומקצועי ללא פשרות. חיתוך בהזמנה אישית מבטיח ניצול מרבי של חומר הגלם, והדיוק שאנו מציעים מוודא שלא יהיו שאריות מיותרות ואתם תנצלו את התקציב בצורה מיטבית. המקצועיות של חברת מחם קשיחים באה לידי ביטוי בדיוק מרבי.

חיתוך בלייזר

טכניקת חיתוך בלייזר באה לידי ביטוי בדיוק שלא ניתן להשיג בעבודות חיתוך ידניות- בזכות השיטה החדשנית, קיימת אפשרות לקבל חלקים זהים לחלוטין, כמו גם לתכנן מראש ניצול מקסימלי של חומר הגלם, וכך לחסוך במשאבים. ניתן לבצע חיתוך בלייזר במגוון חומרים, למגוון מטרות שונות, אך בכל הנוגע אל תחום האלקטרוניקה, מומלץ להשתמש בטכניקה זו על מנת לחתוך במדויק גדלים קטנים וצורות לעיתים מורכבות בכל הנוגע לחומרי גלם כמו גומי, סיליקון ופורון המשמשים לבידוד וספיגת ויברציות ורעידות.  כך, תוכלו ליהנות מחלקים מדויקים בעלות משתלמת במיוחד.  כמו כן, העבודה עם חלקים מדויקים וזהים מאפשרת ייצור המוני מהיר, כך שאתם מספקים את המוצרים ללקוחות שלכם מהר יותר. מכונות החיתוך דורשות פחות כוח אדם והמחירים נקבעים בהתאם.

כיצד מתבצע החיתוך?

עבודת החיתוך מתבצעת באמצעות תוכנת מחשב חכמה שמעבירה פקודות מדויקות אל מכונת החיתוך. אם תבקשו להזמין 100 חלקים תקבלו את כולם בדיוק באותה מידה. עבודה עם תוכנת מחשב חוסכת את הסטיות הקלות שמתקבלות בעבודות חיתוך ידניות. התוכנה מנחה את המכונה היכן בדיוק למקם את קרן הלייזר ומתחילים בחיתוך. את עצמת הלייזר יש להתאים למאפיינים של חומר הגלם. חיתוך בלייזר אפשרי תוך הפעלת קרני לייזר באורך שונה. כך למשל, חיתוך מתכת נבצע עם קרן לייזר בתדר גבוה. חומרי גלם פחות קשיחים נחתוך עם קרן פחות חזקה שמאפשרת חיתוך מדויק ללא גרימת נזק למשטח.

לחתוך חומרי בידוד באמצעות לייזר

חברת מחם קשיחים ידועה כאחת החברות המובילות בתחום בישראל. המוניטין של החברה מתבסס על כוח אדם מובחר, הקפדה על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומתן מענה מדויק לכל לקוח. אם אתם זקוקים לחיתוך חומרי בידוד וספיגת רעידות כמו גומי וסיליקון באופן מדויק שמתבסס על טכנולוגיה חדישה – חייגו עכשיו להזמנות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here