כשמחליטים להרחיב את המשפחה, יש דבר אחד משמעותי שלרוב רוצים: להבטיח שהכול יסתיים כמו שצריך. אף אחד לא היה רוצה ילד חולה, שכן יש מחלות שעלולות להשפיע על חיי הילד ועל חיי המשפחה כולה. זו בדיוק הסיבה שבגללה על בדיקות גנטיות לפני היריון לא כדאי לוותר. בדיקות מהסוג הזה, ובמיוחד אם הן מתבצעות על ידי המומחים בתחום, יכולות להשפיע על עתידנו בצורה משמעותית ביותר, אז איפה כאן הדילמה? אם גם אתם רוצים לעשות בדיקות מהסוג הזה כדאי שתפנו כמה שיותר מהר אל פרופ' ציפי פליק-זכאי, כי היא הכתובת הנכונה שלכם לכל מה שקשור לבדיקות גנטיות מכל סוג.

למה עושים בדיקות גנטיות לפני הריון?

כשמדברים על בדיקות גנטיות לפני הריון צריך להבין שמדברים על בדיקות משמעותיות. יש לא מעט נתונים שנוכל להסיק וללמוד מתוך המטען הגנטי של כל אחד מאתנו, וכאשר מדובר על עובר ברחם אימו, הדברים עוד יותר משמעותיים. לכן, אם בעזרת בדיקות גנטיות לפני הריון נוכל להימנע מתסכול ומהבאת ילד חולה לעולם, מובן שזה כדאי. הרבה פעמים המטען הגנטי של כל אחד מההורים לעתיד נראה טוב כשלעצמו, אך כאשר יוצרים את ההתאמה בין שני הצדדים, מבינים שההסתברות נגדנו. לכן יש משמעות אדירה לבדיקות מקדימות מהסוג הזה, כי הן יכולות למנוע מאתנו אי נעימויות וקשיים רבים מאוד בהמשך.

החשיבות של השאלה איפה עושים בדיקות מהסוג הזה

כתוצאה מכך שכל מה שקשור להיריון ולכל הבדיקות הקשורות לנושא הזה מעניין רבים מאתנו, ברור מדוע גם בדיקות גנטיות לפני הריון ניתן לעשות היום בשלל מקומות. יחד עם זאת, לא בכל מקום ניתן יהיה למצוא את המעבדות הכי טובות. בנוסף, לא בכל מקום נמצא אנשי מקצוע מומחים שבאמת יידעו איך לנתח את תוצאות הבדיקות על הצד הטוב ביותר. לכן ההיגיון אומר שאם אתם כבר משקיעים ובוחרים לעשות את הבדיקות החשובות האלה לפני ההיריון, כדאי יהיה לבדוק לאן אתם בוחרים לפנות. הפקידו את גורלכם רק בידי אנשי מקצוע מובילים, כי אחרי הכול, מדובר כאן על עתידכם ועל עתיד המשפחה שרציתם להקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here