קרדיט canva

אנחנו לעולם לא יכולים לדעת הכל על הנפש האנושית. גם שנים של מחקר בנושא, עדיין לא נתנו לנו את הכלים הדרושים כדי לפצח את אחת התעלומות המורכבות בעולם. אבל, אנחנו בהחלט יכולים לספר כי יש לנו את הכלים והטכניקות, אשר יש בכוחם לשפר במידה דרמטית את איכות החיים של המטופלים שלנו. מי שלא מכיר את המונחים וודאי עלול לחשוב כי האשפוז הפסיכיאטרי הוא משהו שיש לחשוש מפניו. אבל אנחנו כאן כדי להסיר את החששות שלכם ועל מנת שנוכל להגיד בקול ברור, מדובר על טכניקה נפלאה, כזו שיכולה לתת מזור הן למטופל עצמו והן לבני המשפחה שלו. לא פעם, אנחנו מגלים כי דווקא מעבר של המטופל לסביבה חדשה, נותנת לו את הכוחות למצוא בעצמו את הכלים שיאפשרו לו להתאזן מחדש. אנחנו, 'סניטי', פועלים בתוך בית מאזן, אשר משמש בתור חלופה לאשפוז פסיכיאטרי. ביחד, אנחנו עובדים עם המטופלים והמטופלות, מלווים את בני המשפחה ומכשירים את הקרקע לשיקום בתוך הקהילה בעתיד.

איך נראה תהליך הטיפול אצלנו

אנחנו פועלים במגרש של בריאות הנפש כבר שתים עשרה שנים. תהליך העבודה שלנו מתחיל במתן אבחון מסודר למטופל או המטופלת ובני המשפחה. יש מקרים בהם אנחנו יכולים לסמן בבירור על מה מדובר, יש מקרים מורכבים יותר, וודאי כאשר מדובר על 'תחלואה כפולה', כלומר, מקרה בו המטופל סובל מהתפרצות של שתי מחלות בעת ובעונה אחת, מקרה אשר דורש מאיתנו לחשוב באופן יצירתי ולמצוא את הדרך לשפר את איכות החיים של המטופלים שלנו בדרכים נוספות.

אנחנו מציעים טיפול בחרדה ודיכאון, טיפול בפוסט טראומה מורכבת, טיפול בהפרעת אישיות וכן הלאה. בכל פעם מחדש, אנחנו בוחרים באילו כלים טיפוליים נשתמש. במרבית המקרים אנחנו ניעזר ביותר מכלי אחד ויחיד לטיפול משמעותי. חשוב לזכור כי כל מטופל הוא אחר והאמת היא שלא ממש משנה מה היה הגורם אשר הוביל לשינוי. הדבר החשוב ביותר עבורינו זה להבטיח כי השינוי אכן יתרחש.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום

זה לא פשוט להודות בכך שיש בעיה וזה לא תמיד פשוט לפנות לקבלת ייעוץ וסיוע מקצועי. אבל אנחנו, אנשי המקצוע, יודעים כי אין ברירה אחרת. התפקיד שלנו זה להיות לכם אוזן קשבת וכתף תומכת לאורך כל תהליך העבודה המשותף. אנחנו נשמח לענות לשאלות שלכם עוד היום, אל תהססו, אנחנו זמינים עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here