קרדיט - Pixabay

על טעויות נעורים משלמים מחיר יקר מדי לאורך שנים אך מטבע הדברים אי אפשר להבין זאת בזמן אמת, אלא רק שנים לאחר מכן. בתקופת הנעורים, הבגירים-הצעירים אשר מסתבכים עם החוק לא מבינים את המשמעות של התחלת חייהם עם רישום פלילי או משטרתי, ולכן כשהם נתקלים בקיר המציאות מתחילה החרטה וחיפוש אחר כל דרך להשתקם. למרבה המזל, יש טעיות שאפשר לתקן וגם המחוקק נתן דעתו לכך ופתח פתח לתיקון כדי להחזיר חיים למסלולם התקין והנורמטיבי גם שנים לאחר מכן. ביטול רישום פלילי הוא אחת הדרכים שאפשר לנצל כדי למחוק השלכות כאלה, גם במקרים בהם נותר רישום מסוים שרק מעטים יוכלו לראות והוא יוסתר מעיני הציבור. עו"ד דניאל דרוביצקי מתגייס למען לקוחות כאלה כדי לעזור להם להשתקם ולחזור לחיים נורמטיביים בכל דרך אפשרית.

גם בצבא אפשר לקבל חנינה

ביימנו קיימים לא מעט חיילים אשר מתגייסים עם רישום פלילי או משטרתי וכן יש כאלו שבזמן הצבא עושים את המעשים שמותירים חותם לשנים רבות עד תום תקופת ההתיישנות עליהם. העבירות יכולות לנוע בטווחים שונים שבין סמים ועד עריקות ועבירות נשק. את כולן אפשר לנהל טוב יותר כאשר נעזרים בשירותי עורך דין עריקות או עבירות סמים בצבא, משום שהאחרון פועל אך לטובת החיילים אשר שוכרים אותו ואינטרס הצבא שונה בתכלית מהאינטרס שלו. במקרים אלו הוא מגייס את כל המשאבים על מנת לשכנע את בית הדין הצבאי בסיכויי השיקום והחזרה למוטב של צעיר נורמטיבי שנקלע למצב זה אשר מסייע להקל עליו במשפטו. גם לאחר מכן, כאשר זה אפשרי, יש בפני כל חייל העונה על התנאים לבקש חנינה ומחיקת רישומים לחובתו בחנינה שמבקשים מנשיא המדינה. רצוי לעשות את זה באמצעות עורך דין שיכול לנסח את הבקשה למענכם על מנת שסיכוייה להתקבל יעלו.

שיקום ומחיקת רישומים

שיקום של אלו שהסתבכו בחיים עם החוק אפשרי גם לאחר הצבא וגם כאשר אתם לכאורה בנתיב ללא מוצא. במידה והינכם מאמינים ביכולתכם שלכם להשתקם ולחזור לחיים נורמטיביים, ניתן להפעיל כל ערכאה ופרוצדורה לטובתכם אם תפגינו את הרצון המלא בכך כדי להתחיל מחדש. כאשר פונים לייעוץ בנושא זה אצל עורך דין מנוסה כמו דניאל דרוביצקי אשר יודע למי לפנות ברשויות השונות על מנת לקבל את המענה שאתם מצפים לו כדי להשתקם, הוא ילווה אתכם במסירות ובמקצועיות כל הדרך עד התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here