מחזירים את הצבע הטבעי לפנים
קרדיט: PIXABAY

תופעה של פיגמנטציה בפנים, היא אחת התופעות השכיחות בה נלחמות הנשים ביום יום. הפיגמנטציה מופיעה ככתם על העור, אשר נוצר מריכוז מלנין שהוא בעצם הפיגמנט הכהה. לפיגמנטציה מספר סיבות: חשיפה לשמש ללא בקרה, אשר גורמת להצטברות תאים ליצור מלנין, וסיבות הורמונליות. לא משנה מה הסיבה, כל אשה שרואה שמתחילה אצלה בעיית פיגמנטציה, מנסה לעצור זאת וכיום יש הרבה פתרונות בהם שימושים בתכשירים שונים, שלא תמיד מסייעים. לכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה בתחום שיבדוק את מצבכם וייתן לכם ייעוץ מקצועי מעמיק ולאחריו טיפול. פרט לנזק האסתטי, יש לעיתים גם סכנה בריאותית עם הופעת הפיגמנטציה. טיפול פיגמנטציה בפנים הוא למעשה הפתרון, והוא נעשה אצל קוסמטיקאית ללא כל כאב או תופעות לוואי. פנו עוד היום למומחית בתחומה, ריקי פיקל, אשר בקליניקה שלה, שלל פתרונות לבעיה.

 

סערת השיער

שיער מיותר ושיעור יתר אצל נשים הוא כבר לא דבר בלתי הפיך. פעם היינו משתמשות להסרת שיער בכל מיני חומרים כמשחות שונות שעוות ועוד, ומסתכנות בכל מיני פריחות, נקודות אדומות, וכוויות. התדירות של טיפולים אלו היתה גבוהה ומצאנו את עצמנו מבצעות בעצמנו את הטיפולים. גם גברים מבצעים כיום הסרת שיער והמודעות רק עולה, היום הכול נגיש ונוח לטפל בהסרת שיער ללא מאמץ מיוחד. אחד מפתרונות הסרת השיער הוא טיפול הסרת שיער ipl. טיפול זה מתאים לכל מי שסובל משיער מיותר, וניתן לבצעו בכל חלק בגוף, כולל הפנים. טיפול הסרת שיער ipl הוא טיפול  בטכנולוגיה מתקדמת המבוססת על שימוש בקרני אור. מדובר בטיפול המתאים לנשים ולגברים ולכל הגילאים. הטיפול מבוצע לאחר אבחון והמטופל נהנה מטיפול ללא כאבים מיותרים.

 

אור לעור

עור הפנים שלנו הוא הדבר הכי חשוב לנו, מאחר והוא משמש לנו ככרטיס ביקור ראשוני, מצבו של עור פנים מעיד רבות עלינו, על הגיל, על המצב הבריאותי ועוד. עור זוהר ורענן מקנה לנו סוג של אור והילה ועור שאינו מטופל בולט היטב לעין בחוסר החיוניות וחוסר הזוהר. ענף הקוסמטיקה מתקדם בקצב מסחרר ובכל יום צצים חידושים ופיתוחים, לכן מומלץ לקבל טיפול פנים רק אצל קוסמטיקאית מובילה בתחום. טיפול פנים תל אביב תוכלו למצוא אצל קוסמטיקאית המתגוררת בתל אביב, ומכירה את כל תנאי מזג האוויר והשפעתם על עורכם. פנו עוד היום אל הקליניקה של ריקי פיקל לשלל טיפולים בהתאמה אישית.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here