istock.com

מי שלא נמצא בתחום, או לא חי את התחום של מידוף תעשייתי לא בוודאות יבין עד כמה הנושא חשוב או במה מדובר. ולכן חשוב להסביר שמדובר למעשה על פתרונות אחסון איכותיים למחסנים או כל מפעל תעשייתי. מדפים באופן כללי הם פתרונות אחסון איכותיים וחשוב לבחור אותם היטב על סמך פרמטרים טכניים אישיים המותאמים לעסק שלכם באופן אינדיבידואלי. היות ולא כל עסק דומה אחד לשני, גם המדפים אינם דומים ומומלץ להיוועץ באנשי מקצוע איכותיים בעת הרכישה.

מידוף תעשייתי – פתרון אחסון איכותי

כשאנחנו מדברים על מידוף תעשייתי אנחנו בעיקר מדברים על מדפים למחסן המאפשרים לנו לקבל פתרון אחסון איכותי למפעלים תעשייתיים, או מחסנים תעשייתיים.

לא מדובר כלל על חנויות קטנות, או עסקי בוטיק. אם כי על מקומות מסחריים ספציפיים הזקוקים לפתרונות אחסון עם צרכי אחסון מסוימים וחללים ספציפיים למדפים מסוגים בעלי עמידות גבוהה וחוזק.

מידוף תעשייתי הוא קטגוריה למדפים עמידים, יציבים, איכותיים וחזקים המתאימים באופן מדויק מאד לחומרי גלם בעלי משקל כבד. מוצרים כבדים, וסחורה תעשייתית המצריכה תחזוק ברמה גבוהה ועם עמידות איתנה.

את אילו כמובן יש לבחור יחד עם אנשי המקצוע המתמחים בנושא, ובכך גם יוכלו להתאים לכם את המדפים הרלוונטיים.

מידוף תעשייתי – איך לבחור את המדף המתאים לכם?

העיקרון האמור להנחות אותנו ברכישה של מדף תעשייתי או בכלל בתחום של מידוף תעשייתי הוא לקחת בחשבון את כובד הסחורה שתאוחסן על המדפים. היות ולא מדובר על חנויות או עסקים לראווה, חשוב לקחת בחשבון שמדובר בעיקר בחומרי גלם כבדים וסחורה תעשייתית כבדה.

אין כאן עיקרון הקשור אל מחסן גדול מדי, לא צריך להוציא כאן סחורות על פי סדר מסוים. אלא פשוט לסדר אותו באופן שיעניק לנו את היכולת לעבוד באופן אפקטיבי. סידור סחורה על המדפים, גלילים צפופים, וכמובן היכולת להתנהל מול מנגנונים חדשניים כמנגנוני בלימה כדי שלא יהיה נזק לציוד. בחיה של מידוף תעשייתי איכותי תמנע מאיתנו עגמת נפש עתידית.

מדף לעסקים או מדף תעשייתי, מה ההבדל ביניהם?

לגבי מדף תעשייתי זה כבר די ברור, אלו מדפים שמתאימים אך ורק לציוד כבד מאד ותעשייתי. לגבי מדפים עבור אחסנה לעסקים, מדובר על מדפים שלא שונים במהותם ממדפים לבית. עיצוביים, קלילים, שמתאימים גם כחזות ויזואלית המשתלבת בעיצוב החנות או הבית. גם כאן חשוב לשים לב אל חומרי הגלם הרלוונטיים, לגודל המדפים, לעמידות ולחוזק.

בבחירת החברה המספקת לכם את המדפים זה הרי ברור שאנחנו נרצה את הטוב ביותר, ולא בכדי.

חברת 'המדף' מתמחה ביצירת המדף האיכותי והמותאם לכם באופן אישי תוך כדי שימוש בפלדה איכותית ובעלת תעודת טיב היצרן, ושימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת על ידי חיתוכים מדויקים, ריתוך מושלם וצביעה איכותית. 45 שנים של ניסיון, עם אלפי לקוחות, שלושה דורות ואהבה לאדם ולמקצוע רק גורמים לנו לרצות בכל יום מחדש להעניק לכם את השירות המופלא ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here