ריחות לא נעימים בבית הם מטרד, בייחוד כאשר אורחים צפויים להגיע. ריח לא נעים בחלל הבית לא אומר שאתם לא מקפידים על היגיינה. יש מקרים שבהם לחלל הבית חודרים ריחות לא רצויים מסיבות שונות ומגוונות כמו למשל בגלל מבנה סמוך שמפיץ ריח לא נעים, בגלל פינוי זבל וסיבות נוספות. אבל יש פתרון יעיל להתמודד עם התופעה והוא באמצעות מפיץ ריח חשמלי לבית. 

מפיץ ריח חשמלי לבית | hrscents

כיצד פועל בבית מפיץ ריח?

מפיץ ריח חשמלי לבית הוא למעשה מתקן חשמלי קטן יחסית שפועל על סוללות ובתוכו מיכל ספריי המשפריץ רסיסי ריח לאוויר. תוכלו לתכנת את מפיץ הריח כך שיפיץ ריח באופן אוטומטי או באופן ידני. הפצת הריח לחלל הבית נעשית בצורה מדודה כאשר בכל השפרצה משוחררת כמות נתונה של ספריי.

אסתטיות

תוכלו לבחור עיצובים עבור מפיץ ריח חשמלי לבית. פעמים רבות מפיץ ריח שצבעו לבן ישתלב בצורה טובה בבית משום שהוא מוצמד לקירות הבית שבחלק גדול מהמקרים הם בצבע לבן. פיזור של כמה מתקני מפיץ ריח חשמלי בבית לא יפריע בעין, והוא ישרת אתכם בצורה טובה מאוד על מנת למנוע ריחות לא נעימים. 

העלויות

כמובן שכדי לדעת את העלות הספציפית עבור המקרה שלכם יש לפנות לחברה המתמחה בהתאמה ריחות אשר תספק לכם תוכנית ספציפית עם כמות המתקנים המתאימה עבורכם. ככלל, ישנם מתקני הפצת ריח במנעד של מחירים כאשר המחיר של מתקן הפצת ריח אוטומטי יכול לעמוד על עשרות עד מאות שקלים – כתלות במכשיר ובאיכות שלו. עבור מילוי המתקן בספריי המחירים לרוב עומדים על כמה עשרות שקלים לחודש אולם כאשר מדובר על שימוש עסקי בכמות גדולה המחיר כמובן גבוה יותר. 

ההשקעה משתלמת – אתם יכולים להיות בטוחים

מפיץ ריח חשמלי לבית מספק לכם קשת של יתרונות: אוויר מטוהר ונקי, אוויר ריחני, אווירה חיובית והכנסת אורחים מושלמת. אתם גם יכולים לבשם את הבית עם נרות ריחניים למשל או עם מקלות ריח אך מפיץ ריח חשמלי לבית מאפשר לכם ליהנות מהפצת ריח מבוקרת בזמנים קבועים.  HRScents ונציגיה ישמחו לתת לכם שירות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here