רבות מבינינו מכירות את הרגע בו אנו משתוקקות להגיע אל הבית ולחלוץ את נעלי העקב איתן התרוצצנו במקום העבודה כל היום.

אין דרך להתחמק מאותם כאבי רגליים הנוצרים כתוצאה מנעילת נעלי עקב לוחצות אשר גורמות למגוון תופעות לא נעימות ברגליים שלנו .

אולם רבות מאיתנו נדרשות להופעה ייצוגית ומרשימה במקום עבודה יוקרתי או שפשוט אנו אוהבות להשלים את אותם סנטימטרים חסרים ולבלוט בשטח על ידי נעלי עקב גבוהות ומעוצבות.

כפות הרגליים שלנו הינן פלא מבחינה ההנדסית שלהן.

הן הבסיס של הגוף שלנו, כך שכל בעיה בכפות הרגליים יכולה להשפיע על חלקים אחרים בגוף וליצור בעיות ברכיים,ובעיות באזורים אחרים כמו המותניים ועל עמוד השדרה.

מה לנעלי העקב אותן אנו אוהבות לרכוש ולנעול למרות אותו סבל נוראי ולכאבים אלה ?

ובכן, נעלי עקב יכולות לשנות את הצורה בה משקל הגוף שלנו מתחלק על פני כפות הרגליים שלנו.

בעת בה ננעל נעלי עקב למספר שעות רב אנו נתחיל לחוש בכאבים בעקבות מאמץ מוגבר זה של חלק של כף הרגל עליו נופלת רוב המעמסה, בהתאם לעיצובה של אותה נעל, בדרך כלל על האזור הקדמי , באזור של אצבעות כף הרגל.

האם כל זה אומר כי לא נוכל לנעול את אותן נעלי עקב אהובות בכלל?

ישנן חברות אשר מייצרות את הנעליים עם מדרסים מיוחדים אשר מעוצבים בצורה בה הזעזועים והעומסים על כף הרגל יהיו כמה שיותר קלים.

כמו כן, ניתן לנעול נעלי עקב שאינן גבוהות מידי, בגובה ארבעה סנטימטרים ופחות , אשר יורידו את כאבי הרגליים למינון מינימאלי ביותר.

זכרו כי נעלי העקב משנים את היציבה ומשבשים את המנח הטבעי של הגוף ועמוד השדרה כולו, כך שאם ננעל נעלי עקב הגבוהות מידי אז גם ההשפעה על יציבתו של הגוף תהיה גדולה מאוד.

במידה ואתם או אתן חווים כאבי רגליים מתמידים כנראה שהנעליים אותן אתם נועלים אינן הולמות את מצב כף הרגל וכן את סוג העבודה שכנראה הינה מאמצת במיוחד.

רצוי לגשת לאיש מקצוע אשר ידע לבחון את מצב הרגל ואת הצורך במדרס כזה או אחר כדי להגיע למצב אופטימאלי בו נוכל לבצע את העבודה שלנו ועדיין להראות נהדר תוך כדי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here