סקר גז קרקע – לדעת לפני כולם
קרדיט FREEPIK

סקר גז קרקע הינו שירות הנותן מענה לאדמה המזוהמת ברעלים או גזים שאינם נראים לעין אבל עלולים להזיק בטווח הארוך של החיים. הגזים הרעילים, הם מחלילים מתחת לאדמה, נוגעים במי תהום ומזהמים כל דבר אפשרי העלול לגרום לנזק בלתי הפיך וסכנה תברואתית על כל המשתמע מכך.

אז מה באמת עושים? כיצד נפטרים ופותרים את הבעיה של האדמה המזוהמת? סקר גז קרקע– השירות שיודע ויכול לגלות את הזיהום בזמן, למגר אותו וכך להשיב את רמת החיים למצב תקין. 

אז בין אם הקרקע הספציפית ייעודית לשתילת עצים או אפילו לבנייה של בניינים הדבר הראשון שנדרש לעשות זה לוודא כי היא איננה נגועה במזהמים קשים ואת זה אפשר וצריך לבצע באמצעות בדיקת מעבדה פשוטה אבל מעמיקה של סקר גז קרקע.

מהי בדיקת סקר גז קרקע ואיך היא יכולה להועיל לכם? 

נכון להיום חברות פרטיות, ממשלות ואפילו גורמי פיקוח כאלה ואחרים כבר הבינו שעל בדיקת סקר גז קרקע לא מוותרים. הבדיקה מטרתה להשיג את הממצאים אל מעבדה והיא באמצעות יכולותיה המקצועיים תעשה את הכול בכדי לגלות את סוג המזהמים. כמו כן יכולה המעבדה לגלות בוודאות האם מדובר בחומרי הדברה, מתכות, פחמימת נפט אך גם חומרי הדברה ועוד. 

מה המפרט של הבדיקות אותן מבצעים המומחים?

בכדי לגלות באילו סוגי מזהמים מדובר חשוב לדבר קודם כל על מפרט הבדיקות ואלו הן כדלקמן:  בדיקת הקרנת מתכות, איזוטופים, תרכובות אורגניות נדיפות או נדיפות למחצה, פחמימנים נפט, חומרים מזינים, אניונים, חנקן, רעלי ציאניד והרשימה קצרה מלהכיל. 

צריכים או רוצים לדשן את הקרקע או להכשיר אותה למשהו נכון ובטוח? לפני שאתם יוצאים לדרך החדשה אל תוותרו על מקצוענים שיבצעו עבורכם בדיקת סקר גז קרקע. בסופו של דבר אם הביטחון ובריאותם של בני המשפחה שלכם חשובה מעל לכל אל תוותרו על הבדיקה שמשנה את כל כללי החיים- בדיקת סקר גז ממוקדת על ידי טובי המומחים ולצד תוצאות המעבדה העדכניות והמדויקות ביותר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here