עורך דין שחרור ממעצר
קרדיט: freepik

תחום המשפטים הוא תחום רחב ומורכב מאוד. לשירותיו של עורך דין יכול אדם להזדקק בשלבים שונים בחיים ובמגוון רחב של נסיבות. אחד התחומים בהם ישנו צורך הולך וגובר בשירותיו של עורך דין הוא תחום התעבורה. ככל שכמות הרכבים על הכבישים גדלה כך הדרישה לעורכי דין המתמחים בתחום ויכולים לסייע במצבים כמו הקלה בעונש הניתן על עבירות שונות, מחיקת נקודות ואף מיצוי מלוא הזכויות מול חברת הביטוח. עורך דין נהיגה בשכרות מתמקד במיוחד בתחום זה. ישנם לא מעט מקרים של נהיגה תחת השפעת אלכוהול וההתייחסות לכך בחוק היא מחמירה. עם זאת, ניתן באמצעות ידע וניסיון בדיני תעבורה העוסקים בכך לערער על תוצאות בדיקת המשטרה (למשל, לא תמיד מכשיר הבדיקה עבר כיול לפני בדיקה כך שהתוצאות לא חד משמעיות) וכך להביא  להתייחסות מחמירה פחות לעניין והקלה בעונש.

לעבור את הצבא בשלום מכל הבחינות

הצבא הוא תקופה מאתגרת במיוחד עבור כל חייל בשירות סדיר. זוהי תקופה בה החיים מתהפכים לחלוטין וישנה כניסה למסגרת שונה מכל מסגרת אחרת. המשמעת הנדרשת בצבא, ואתגרים רבים שהשירות מציב גוררים  לעיתים ביצוע עבירות ובעקבותיהם גם חקירת מצח.  מצ"ח או משטרה צבאית חוקרת היא גוף שלא פשוט להתמודד מולו. מצד אחד החוקרים הם חיילים שאף הם נמצאים בשירות סדיר ובטווח גילאים דומה לגיל החייל הנחקר. מצד שני- החוקרים עברו הכשרה מתאימה ויודעים לבצע מצוין את עבודתם. לכן, חקירה של מצח דורשת התייחסות זהה לחקירה במשטרה. ליווי של עורך דין צבאי המומחה בדיני הצבא היא הכרחית כדי לעבור את החקירה בצורה הטובה ביותר שניתן

לקצר את המעצר למינימום האפשרי

כבר כאשר אדם חשוד בביצוע עבירה כלשהי הוא נעצר אך עם זאת יש לזכור שכל עוד לא הוכחה אשמתו של אדם  הוא נחשב בחזקת חף מפשע, וזאת אפילו אם התקבלה החלטה להגיש כתב אישום שכן קיים ספק סביר שהחשוד ביצע את העבירה. עורך דין שחרור ממעצר מתבסס על כך כאשר הוא פועל לצמצום מעצר שנקבע על ידי בית המשפט. ישנם סוגים שונים של מעצרים:

  • מעצר ימים: יכול להתקיים ברגע המעצר דרך שלבי החקירה ועד סיום החקירה
  • מעצר הצהרת תובע: יכול להתבצע מרגע סיום החקירה למשך חמישה ימים עד הגשת כתב אישום
  • מעצר עד תום ההליכים: מוגש יחד עם הגשת כתב אישום ומתבצע כאשר מדובר על האשמה חמורה וחשש לשיבוש הליכי המשפט על ידי הנאשם

עורך דין פלילי המתמחה בשחרור מעצרים פועל במספר מישורים כדי לאפשר הקלה בתנאי המעצר ויכול להביא להחלטה על שינוי ממעצר הרגיל למעצר בית. עו"ד עדן זינו היא עורכת דין פלילית המתמחה גם בדיני תעבורה ובדיני צבא ומאחוריה טיפול בהצלחה בתיקים רבים בתחום הפלילי, התעבורתי והצבאי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here