עורך דין לשיקום כלכלי
קרדיט: freepik

אל קשיים כלכליים מתלוות במהרה גם בעיות משפטיות. הנושים שלכם וגם הבנק ממהרים להפעיל עורכי דין בכדי להפעיל עליכם לחץ רב ולקבל במהרה את כספם. בהעדר יכולת כלכלית לשלם את החובות אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם מתח נפשי והגבלות פיננסיות. מהר מאוד המצב מתדרדר לפתיחת תיקים בהוצאה לפועל ואתם מוצאים את עצמכם מוגבלים בשימוש בכרטיסי אשראי ושאר פעולות פיננסיות. זה השלב בו עליכם לפנות אל עו"ד מומחה חדלות פירעון ושיקום כלכלי. עם עורך הדין הנכון תראו את האור בקצה המנהרה ותקבלו את ההחלטות הנכונות.

איך עורך דין יכול לעזור לשיקום כלכלי?

עו"ד שמתמחה בהסדרת חובות מול בנקים מסוגל לזהות ברגע את המוצא מהתסבוכת. אם אתם מסובכים מול ההוצאה לפועל, הבנק או נושים, עם עורך דין לצדכם ההליך כולו יהפוך פשוט ומובן יותר. משרד עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות מטפל בתיקי שיקום כלכלי במסירות. הצוות נלחם להגנה על הזכויות של הלקוחות במטרה לבטל במהרה את ההגבלות ולאפשר שיקום כלכלי. יחד עם קשיים כלכליים יופיעו במקרים רבים גם בעיות בזוגיות. פנייה מהירה אל עורך דין לשיקום כלכלי עשויה למנוע מצב בו תתבקשו לחפש עו"ד גירושין בצפון.

משמעות של יפוי כח מתמשך

החוק קובע לכל אדם מעל גיל 18 את הזכות למנות אדם שידאג לו ויקבל בשמו החלטות במצבים בהם הוא לא יוכל לעשות זאת. עורך דין יפוי כח מתמשך נדרש במקרים בהם האדם אינו כשיר מבחינה מנטלית או גופנית לקבלת החלטות. קיימים לא מעט מקרים בהם תסבוכות כלכליות גוררות אחריהן קריסה נפשית שאינה מאפשרת עוד קבלת החלטות. במקרים כאלו, יפוי כח מתמשך מבטיח שאדם מטעמכם יקבל את ההחלטות ויקדם את הזכויות שלכם.

יפוי כח מתמשך מאפשר לכם לקבוע מראש מי יקבל את ההחלטות וכיצד. החתימה על יפוי כוח מבטיחה המשך ניהול של חשבונות הבנק, ההשקעות והנכסים בהתאם לרצונכם. ניתן לקבוע הנחיות לטיפול רפואי וסיעודי.

איזה עורך דין יכול לערוך מסמך יפוי כח?

שימו לב, החוק בישראל מנחה על חתימת מסמכי יפוי כח מתמשך מול עורכי דין שעברו הכשרה מתאימה. עורך דין שמבקש לרכוש את ההכשרה נדרש להשתתף בהדרכה מיוחדת מטעם משרד המשפטים. ההדרכה נדרשת בכדי להבטיח שתהיה לעורך הדין היכולת לייעץ, להדריך ולכוון את כל המעורבים בדבר אל ההחלטות הנכונות.

משרד עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות יידע לסייע לכם לבצע את הצעדים הנכונים מבחינה משפטית לשיקום כלכלי וגם ייתן מענה לחתימה על יפוי כח מתמשך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here