עורך דין מיסים
קרדיט: stockunlimited

בין אם נרצה בין אם לא, תשלום המיסים הוא בגדר חובה אשר חלה על כל אזרח שחי במדינת ישראל. מאחר ותחום המיסים מתפרש על אספקטים נרחבים חשוב לעמוד על מספר עובדות.

ראשית כל, מי הוא עורך דין מיסים ומהם דיני מיסים?

כפי שצוין קודם לכן, דיני מיסים נוגעים בהרבה תחומים שמתכנסים כולם תחת הגדרת האחת- "מס" ; מס הכנסה, מס ערך מוסף, מס רכישה, מס שבח, מס מכס וכן הלאה.

עורך דין מיסים יטפל במספר נושאים שונים בתחומי המיסים:

פטורים ממס ערך מוסף–כאשר ישנן עסקאות שונות שבהן יש פטור מתשלום מע”מ כמו לדוגמא: השכרה למגורים לתקופה של שנה, הפקדת כספים מעוסק במוסד כספי, מתן הלוואה מעוסק למוסד כספי, מכירת מוצרים ועוד.

תיאומי מס והחזרי מס לשכירים– ישנם החזרי מס אשר מגיעים לעובדים שכירים, עקב תשלומי מיסים שיורדים להם במהלך עבודתם. יש לשים דגש על מקרים אלו כאשר מדובר במקרים בהם עבר בשנה שוטפת אצל מספר מעסיקים או שלא הוכרו לו נקודות זיכוי במיוחד אם מדובר במקרים בהם עבד בשנה שוטפת אצל כמה מעסיקים או שלא הוכרו לו נקודות זיכוי וכו’.

מס הכנסה – לעיתים פקיד השומה לא מקבל את השומה שהציג לו הנישום (מי שחייב במס) ולשם כך יש להיוועץ עם עורך דין מיסים על מנת להימנע מהגעה לכתלי בית המשפט.

מס שבח ומס רכישה– מכירה או רכישת דירה טומנת בחובה לא מעט מיסים יוצאי דופן. במקרים כאלה עורך דין מיסים יעזור למשלם המס להימנע מתשלומים אלה, או לחילופין להפחית מיסים אלו.

חשוב לשים לב!

ישנם סוגי מיסים שונים אשר משלם האזרח, אשר במקרים מסוימים מגיעים לו כהחזר. לצורך גילוי מקרים אלו חשוב להיוועץ בעורך דין מיסים אשר יעזור ללקוח להשיב בחזרה את המיסים אשר שולמו ביתר או לחילופין להימנע מתשלום מיסים בעתיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here