Credit: Canva

עורך דין צווארון לבן

עולם המשפט הפלילי כולל עבירות רבות בתחומים שונים. אחד מסוגי העבירות החמורות במסגרת המשפט הפלילי הוא עבירות צווארון לבן. מדובר על עבירות כלכליות בטיבן. מדובר על עבירות שדורשות תחכום או מעמד ולא פעם המעקב אחרי העבירות הללו אורך לא מעט שנים. בחקירות כלכליות וכן בעבירות צווארון לבן, נדרשת מעורבות חזקה ומשמעותית של עורך דין פלילי אשר עוסק בתחום עבירות מעין אלה ונקרא גם עורך דין צווארון לבן שכן, העבירות המדוברות שונות באופן מהותי מתחום הצווארון הכחול. כמובן שמעבר לעבירות מסוג זה, ניתן למצוא גם עבירות חמורות בתחומים שונים כגון: עבירות אלימות, עבירות מין או עבירות אשר קשורות לתחום הנשק, גם עבור ייצוג בעבירות מעין אלה יש לבחור עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה.

עבירת נשק – במה מדובר?

עבירות נשק הן עבירות שכדי להאשים בהן אדם די בכך שהנשק ימצא ברשותו. כלומר, בשטח או מקום אשר מוחזק על ידי האדם לרבות דירת המגורים שלו, החצר בדירת המגורים שלו, בחדר שלו ועוד. במקרה מעין זה יש חזקה לפי החוק שהנשק שייך לאדם והוא צריך להוכיח אחרת. כלומר אדם זה צריך להוכיח כי לא הייתה לו שליטה בלעדית במקום ואדם או אנשים אחרים יכלו להיכנס למקום ולהניח בו את הנשק וכן, כי הוא כלל לא ידע על קיומו של הנשק במקום. בהחזקת נשק יכולים להיות מואשמים מספר אנשים גם אם הם לא החזיקו בנשק בפועל וזאת אם בנקודת זמן כלשהי הייתה להם שליטה על הנשק או אם הם נתנו את ההסכמה שלהם שאדם אחר יחזיק את הנשק בקרבתו. אם אדם נחשד בעבירת החזקת נשק, חשוב מאוד שיבחר עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, המתמחה בתחום עבירות מעין אלה, שיסייע לו להתנהל בצורה הטובה ביותר הן בחקירה ובשלב מאוד יותר, אם הוא יועמד לדין, גם בהליך המשפטי.

מדוע חשוב לבחור עורך דין פלילי לפני חקירה משטרתית?

חקירה משטרתית היא בהחלט לא חקירה שכדאי להגיע אליה לבד. אם זומנתם לחקירה מעין זאת, חשוב מאוד שלא תגיעו אליה ללא עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה. אם נעצרתם ונלקחתם לחקירה, הקפידו לשמור על זכות השתיקה עד שיגיע עורך הדין שלכם. לחקירה משטרתית ללא נוכחות עורך דין, עלולות להיות השלכות הרות גורל על העונש שתקבלו ועל כן, לא רק שחשוב להגיע עם עורך דין פלילי לחקירה משטרתית העוסקת בעבירה פלילית שאתם נחשדים בגינה, אלא חשוב לבחור את עורך הדין הטוב ביותר בתחום. משרד עו"ד אסף כהן ושות מהווה את המשרד הטוב ביותר בתחום המשפט הפלילי. המשרד מספק לכל לקוח ייעוץ וסיוע ומתאים אסטרטגיה משפטית מקצועית ומדויקת בהתאם לכל לקוח. צלצלו כבר היום 050-222-2253

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here