עידן שירותי ניקיון - נעים להכיר
צילום PIXABAY

חברת עידן שירותי ניקיון מספקת שירותי ניקיון מתקדמים לעסקים רבים בכל רחבי הארץ, ובתור חברה שפועלת למעלה מ 15 שנים, נראה לנו שיש כמה דברים שאפשר ללמוד מהם, בין אם על צורת התנהלות העסק, ובין אם על השירותים שמקבלים לקוחותיהם. בכתבה זו תמצאו מידע שעלה מפגישה עם אלון, מנכ״ל החברה, אשר במהלכה ביקשנו מאלון שיפרט לנו על סיפור ההצלחה של חברתו.

הכל מתחיל באנשים

נראה שהסוד להצלחת החברה מול לקוחותיה הרבים, מתחיל בראש ובראשונה באנושיות.

מצד אחד הבחירה הנכונה של אנשי הצוות אשר מספקים את השירות ועד לשלב העבודה, דרך פגישת החפיפה בבית הלקוח. אם לא היו עובדים עם האנשים המובילים, אין סיכוי שחברתו היתה מצליחה לשמור ולטפח את המוניטין שרכשה בעמל רב עם השנים.

שירותי ניקיון משרדים בחיפה – לפרטים נוספים לחצו כאן.

מצד שני העבודה מול הלקוח. כמובן שהמוצר (במקרה שלנו, השירות) הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתנו, אך השירות שלנו מתחיל קודם כל בהבטחה מול הלקוח, ובמעטפת הבטיחות שאנו מספקים ללקוחותינו, בין אם בהעסקת עובדים בצורה מסודרת, בעלי אישורים מתאימים ותנאים סוציאליים פורמליים, ובין אם בעבודה משותפת עם חברות כח אדם למקרים דחופים (במידה ואחד מאנשי הצוות צריך יום חופש, או חופשת מחלה). חלק מהשירות שלנו הוא הבטחת הרציפות שלו, יום-יום, שעה-שעה.

הלקוח צודק

בסופו של יום, אנחנו מבינים שהשירות שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו, חייב לנבוע מהתאמה. לא כל איש צוות שעובד אצלנו מתאים לכל לקוח שלנו. בין אם בצורת העבודה, ובין אם בלוח הזמנים. ולכן חשוב לנו שתתבצע התאמה מוחלט בין נותני השירות שמגיעים מטעמנו, לבין מקבלי השירות (בעלי העסקים). הכימיה בין שניהם היא מה שמביא לתוצאות הטובות ביותר לאורך זמן, ולכן במידה ואין התאמה בין השניים, אנו דואגים להחליף את הצוות המקצועי עד שיש התאמה מושלמת.

עוד לפני שמתחילים לעבוד

בכדי למנוע את אי הנעימויות, חברת עידן שירותי נקיון, שולחת את הצוות לפגישת חפיפה בבית העסק. מתוך ההנחה שבמהלך הפגישה יכירו, יתאמו ציפיות, יעלו הדגשים של הלקוח בצורה מפורטת – ורק ככה יוכל הצוות להתחיל לעבוד ולעמוד בסטנדרטים של הלקוח. אצלנו העובדים לא פשוט באים ומתחילים לעבוד, הם קודם כל שואלים – איך אפשר לעזור?

כותב הכתבה: אלון שאשא מנכ"ל עידן שירותי ניקיון

אתר הבית של חברת עידן שירותי ניקיון בכתובת  http://idanclean.co.il

כרטיס גוגל מי ביזנס שלנו – לחצו כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here