משטח קוריאן: מקורו ותהליך הייצור

עיצוב הבית והמשרד ואף השיפוץ שלהם נושאים חשיבות רבה: בין אם מדובר במטבחון, חדרי השירותים, המשרדים ועוד – כדי ליצור אווירה נעימה בחללים אלו יש להשקיע בהתאם. כלומר, כדי ליצור מראה מרשים ומזמין, חשוב להשתמש בחומרי גלם איכותיים, אמינים ועמידים – כך שהם ילוו אותנו עוד שנים רבות. מתעניינים בחומר גלם המשלב בתוכו גם פונקציונליות וגם עיצוב מרשים? קוריאן הוא, ללא ספק, הבחירה הנכונה.

כאמור, עיצוב פנים של חלל העבודה והבית הוא חלק בלתי נפרד מהנראות של נכסים אלו. בהתאם, ובכדי שנוכל להשתמש בחדרים השונים כראוי וללא חשש שהם יתבלו או יסדקו, מומלץ להתקין קוריאן שיש. במילים אחרות, בין אם אתם מתכננים לחתוך סלט במטבח או לשטוף פנים מעל הכיור באמבטיה – משטח זה יראה כחדש וישרת אתכם נאמנה שנים רבות.

משטח קוריאן: מקורו ותהליך הייצור

משטח קוריאן: מקורו ותהליך הייצור

עוברים לבית חדש? מתכננים לשפץ את משרדי החברה? כדי לעצב חללים אלו במקצועיות, כמו גם ליצור קונספט עיצובי מרשים ואחיד, מומלץ להתקין שיש קוריאן. את הקוריאן פיתחה חברת דופונט, כאשר צוות עובדיה ראו לנגד עיניהם מטרה אחת ומרכזית: לייצר חומר בעל גמישות ובלתי חדיר לחיידקים, בקטריות, פיטריות וכו'; חומר אותו ניתן יהיה לעצב בהתאם לטעמם של הלקוחות. תהליך הייצור עצמו של הקוריאן מורכב מתהליך כימי, בסופו מגיע חומר גלם זה ליצרן הסופי בצורה של לוח. את לוח הקוריאן עצמו ניתן לעבד ולעצב תוך שימוש במכשור מותאם למטרה הסופית – אספקת משטח שיהיה יפה ועמיד לאורך שנים רבות.

יתרונותיו הרבים של הקוריאן

הקוריאן נושא יתרונות רבים: ראשית, ניתן לייצר ולעצב אותו במגוון צבעים וגוונים (כולל משטחים עגולים ומעוגלים), כך שניתן יהיה להתאים אותו לכל חדר בבית או בעבודה. הרי מדובר בחללים בהם אתם מבלים את מרבית השעות שלכם! יתרון נוסף בו מחזיק שיש הקוריאן מתייחס לעמידות החומר: בשל העובדה שמשטח זה מיוצר מאלומיניום אידרוקסיד ואקריליק, הוא עמיד בפני חדירת כל חומר זר ובשל כך לא נוצרים בו נקבוביות. חשוב לציין כי חומר הגלם קוריאן של חברת דופונט נבדק על ידי מכון התקנים גם בנושא חדירת חומרים זרים לתוך החומר ונמצא מושלם לשימוש בחדרי ניתוח, מעבדות וכן לשימוש ביתי.

בנוסף, ובשל העובדה שלא ניתן לזהות אצל משטחי קוריאן את סימני החיבור, התוצאה הסופית היא נקייה, אסתטית ויוקרתית. בשל יתרונות אלו ורבים אחרים, השימוש במשטחים אלו הולך וגובר לאורך השנים האחרונות. כלומר, בין אם הם מיועדים למטבח ולאמבטיה – תוכלו להתקין חומר זה ללא חשש ובביטחון מלא בפונקציונליות ובאסתטיקה הרבה שלו.

לעצב כל חדר עם חומרי גלם איכותיים

משדרגים את המטבח בביתכם? התקנתו של שיש קוריאן למטבח יבטיח כי מלאכת הבישול, חיתוך הבשר וקיצוץ הריקות לא יגרמו לסדקים או לבלאי כמו במשטחים אחרים שבשוק. מתקלחים מדי בוקר אך המים מתיזים ומציפים את רצפת החדר? התקנתה של אגנית עשויה קוריאן בעלת מראה יוקרתי ומושלם תסייע לכם להתקלח בנוחות – תוך ניתוב יעיל של המים לפתח הביוב הנסתר מהעין.

את ברצונכם להתקין משטח קוריאן בביתכם או במשרדי החברה שלכם, צרו קשר עם חברת אופטימל משטחים אקריליים. חברה זו, אשר הוקמה על ידי אשר פרל, מציעה פתרונות עיצוב ללקוחות עסקיים ופרטיים – תוך ביצוע העבודה בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here