עיצוב פנים – עיצוב הבית

יתרונות בעבודות גבס

היתרונות שיש לנו בעבודות גבס על פני הבניה הרגילה הם רבים . הבניה בגבס יותר זולה מבנייה רגילה , כמוכן הבניה בשיטת זו מקנה לעבודה רמת גימור גבוהה במיוחד שאי אפשר להגיע אליה ע"י בניה רגילה . ע"י עבודות גבס ניתן לבצע עיצובים ברמה אמנותית לדוגמא קרניזים וסינרי גבס מעוגלים , תקרות קשתיות ומעוגלות , נישות גבס למיניהם , תקרות צפות , מזנונים מיוחדים ועוד… כיום בכל החנויות היוקרתיות כשאנו מסתכלים דרך חלונות הראווה ומתפעלים מעיצוב החנות ברור לכולנו שלעיצובי הגבס יש חלק משמעותי בעניין . את העיצוב פנים ניתן לשלב גם עם עץ זכוכית וטקסטורות מיוחדות וייחודיות שיותאמו עבור האזור אותו אנו בוחרים לעצב

עיצוב פנים בשילוב עבודות גבס

הבית הוא המקום שהכי כיף לנו להיות בו חוזרים מהעבודה רוצים לשבת בספה , לנוח ,תארו לעצמכם את ההבדל שבין לבוא לבית רגיל פשוט ומשעמם לבין לבוא לבית שהושקע בעיצוב פנים איכותי . חברים מה שעושה את ההבדל הוא בסה"כ שבוע עבודה של בעלי מקצוע איכותיים בבית שלכם וכמה אלפי שקלים , שאותם אנו שורפים חופשי בטיולים שהם הנאה רגעית , או בכל מיני דברים מזדמנים .ע"י עבודה בגבס אפשר לעצב את הסלון , מטבח , חדרי שינה וכו, חשוב מאוד מאוד לשים דגש על בעלי מקצוע איכותיים ועם ניסיון רב בתחום העיצוב .

עבודות גבס מיוחדות

עיצובי גבס מלווים אותנו כבר שנים רבות בכל התחום של עבודת עיצוב פנים בבית. בין אם אנו נכנסים לדירה חדשה ובין אם אנו משפצים דירה אנו נעזרים בקבלן גבס וכשמדובר בעיצוב אזי בעזרת הגבס ניתן לבצע כל עיצוב שרוצים במהירות ויעילות שונה מזו של חומרי בניה אחרים . אחת מעבודות הגבס הנפוצות בימינו כשאנו מבצעים עיצוב פנים לבית היא בניית מזנונים מודרניים מגבס כנגד המזנונים הכפריים מעץ או שילובם ביחד וכך ניתן ליצור מראה ייחודי לסלון מזנונים מגבס ניתן לצבוע בכל צבע שנרצה או נוכל להדביק טפטים וכן טקסטורות בגוונים שונים . כמו כן אפשר לשלב ספוטים או תאורה נסתרת מסביב והכול במחירים זולים יחסית לשילובים אחרים .