paintball-gerila.

תושבי אשדוד והסביבה, אתם מוזמנים להוציא את הילדים מהמסכים ולבוא עם כל המשפחה למשחק פיינטבול באשדוד. משחק הפיינטבול מיועד לילדים ומבוגרים. הוא מדמה לחימה בין 2 קבוצות יריבות, המתחרות בינהם באמצעות כדורי צבע. הקבוצות מקבלות משימות שונות לפי רמה ודרגת קושי מותאמים. מדובר במשחק בטיחותי. הכדורים לא מזיקים לגוף והשחקנים מקבלים הדרכה מקיפה לפני כל משחק. בנוסף, לכל שחקן יש ביגוד מגן.

פיינטבול באשדוד לגיבוש חוויתי

משחק הפיינטבול מתאים במיוחד לימי גיבוש עבור תלמידים, חברים, וצוותים בארגונים שונים. המשחק מאפשר לצאת מהשגרה היומיומית, ולבטא כישורים שונים שאינם באים לידי ביטוי בחיי השגרה. במהלך הקרב מתגבשת דינמיקה ייחודית של תכנון אסטרטגיות משותפות ושיתוף פעולה בין העמיתים. הפעילות המהנה מאפשרת היכרות שונה מההיכרות השיגרתית במשרד או בלימודים. כך שהתחושה החוויתית והחיבור בין האנשים ישארו הרבה זמן אחרי שהמשחק יסתיים.

למי מתאים משחק הפיינטבול?

המשחק מיועד לילדים בני נוער ומבוגרים. לכל מי שאוהב אתגרים ומשחקי לחימה. את רמת הקושי של המשחק ניתן להתאים לפי גיל המשתתפים. אך חשוב לדעת כי המשחק דורש מאמץ גופני. במהלך המשחק מחדדים השחקנים את היכולות הגופניות. כדוגמת: סיבולת לב ריאה ומהירות תגובה.

בנוסף למשחק הרגיל ניתן לבצע אימון קרב. אימון מהסוג הזה מאפשר לאנשי צבא וביטחון להתאמן על מצבים שונים, ומבצעים שיאלצו להתמודד איתם בשטח. מהלך האימון מבוצע בשטחי הפיינטבול מותאמים ומלווה במדריכים מקצועיים.

פיינטבול גרילה- פיינטבול לכל המשפחה

אז בפעם הבאה שתחפשו פעילות לכל המשפחה, יום גיבוש, יום הולדת עם חברים ועוד. תוכלו להגיע למשחק פיינטבול חוויתי באשדוד וליהנות מיום כיף בלתי נשכח. בפיינטבול גרילה, תוכלו לבחור את סוג המשחק הרצוי לפי קטגוריה קיימת. דוגמא למשחקים: ללכוד את הדגל, מגבלות התחמושת, לכידת אובייקט, הגנה או התקפת יעדים ועוד. אז אם אתם חובבי משחקי פעולה ואקסטרים, בואו לפיינטבול גרילה ותהנו ממשחק מהנה לכל המשפחה. צרו קשר לתיאום מראש, בטלפון 050-4449548.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here