פרגולות ברזל מעוצבות
קרדיט https://sultan-pergu.co.il

בשנים האחרונות נוספו אל הבית שלנו מגוון רחב של פריטים שונים, כאלו המסוגלים לתת עוד טאץ' קטנטן ולהפוך את הבית והגינה שלנו ממקום נחמד לשהות בו, למקום מושלם ומלא צל בו נוכל להעביר לא מעט משעות היממה. אחד מאותם פריטים אלו ללא ספק פרגולות ברזל מעוצבות, המצליחות להגיע כיום לא רק אל אזורי פנאי מוסדיים או מסחריים, אלא לפלס דרכן גם אל גינות רבות ומסוגננות בישראל. אך בחירה של פרגולות מעוצבות מברזל או מכל חומר אחר, מומלץ שנעשה זאת דרך מומחים לדבר כמו פרגו סולטאן.

פרגולות ברזל מעוצבות – כל הסוגים

השימוש בפרגולות נעשה במרבית המקרים בגינות גדולות ומרווחות, עם זאת בשנים האחרונות הטרנד הלוהט הזה השתרבב גם אל גינות יחסית קטנות ומצליח להתמקם בגדלים שונים ובין עיצובים וסגנונות שונים. אבל בבחירה של פרגולות ברזל מעוצבות, חשוב להכיר את הסוגים העיקריים כמו פרגולה משולבת המשלבת בתוכה חומרים כמו זכוכית, במבוק, עץ ועוד חומרים אחרים ושונים המצליחים להשתלב אל עיצוב הפרגולה בקלות.

לצד סגנון זה ישנם עוד סגנונות אחרים כמו פרגולה תלויה, המתאפשרת על ידי חיבור של הפרגולה לשלד הבית ותוך כדי שמירה על כללי הבטיחות נוכל לקבל פרגולה המשתלבת אל הבית בצורה מושלמת. הסגנון השלישי נחשב ל"בסיסי", והיא פרגולה מעוצבת מברזל הנתמכת על ידי עמודים ויכולה להיבנות גם באזורים ללא תמיכה בשלד הבית או באמצעים אחרים.

פרגולות עמידות וחשמליות

כאשר אנו נבקש לבנות פרגולות ברזל מעוצבות, חשוב שנדע כי חומר הברזל הינו חומר חזק השומר על עמידות לאורך זמן ולכן הפרגולות הללו יוכלו לשמש אותנו לשנים רבות. ולצד עיצובים אלו ויכולת העמידות הגבוה של הברזל, ישנן פרגולות המשלבות מנגנון חשמלי להצללה ועוזרות לנו לשלוט על כמות האור והצל שלנו גם בגינה ולא רק במרפסת או בחדר השינה.

לכן במעמד רכישה של פרגולה מעוצבת או תכנון שלה, מומלץ לשכור את שירותיהם של פרגו סולטאן המובילים בתחום הפרגולות המעוצבות, גם לבתים גם לבתי עסקים ודרך מגוון שילובים של חומרי בסיס ובנייה. חייגו אלינו עוד היום > 050-5848153

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here