פרסום בוויז - למה זה כדאי?

וויז מהווה מאת אפליקציית הניווט הפופולארית ביותר כיום בקרב נהגים. באמצעות ווייז, ניתן להגיע לכל יעד בצורה הנוחה ביותר ובדרך הקצרה ביותר. האפליקציה מספקת לנהג מידע אודות דרכים חלופיות שבהן כדאי לו לנסוע במקרה של פקקים בדרכו, האפליקציה מתריעה על הסיבות לפקקים, על מצלמות מהירות, על שיבושים בדרך ועוד.

אין כמעט נהג בישראל כיום אשר איננו מפעיל את האפליקציה כאשר הוא מתחיל בנהיגה לעבר יעד מסוים. מכיוון שכאמור יש לוויז לא מעט משתמשים בלשון המעטה, הרי שפרסום בוויז עבור עסקים כאלה ואחרים, יכול להיות ריווחי מאוד ויעיל מאוד. אז מהו פרסום בוויז, האם הוא יעיל ולאיזה עסקים הוא מתאים? את כל זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר הבא.

מהו פרסום בוויז?

כל בעל עסק המעוניין לפרסם בוויז, יכול לבחור את האופן שבו הוא מעוניין לפרסם בוויז ואת המיקום שבו הוא מעוניין לפרסם את העסק שלו בוויז. בהתאם למיקום שבעל העסק יבחר לפרסם את העסק שלו בוויז, תופיע לנהג המצוי באזור, על מפת הניווט שלו בוויז, סיכה ממותגת של העסק. וויז מאפשרת הצגת 4 סיכות בכל מיקום. אם יש יותר מ4 עסקים המעוניינים לפרסם במיקום כלשהו, הרי שהעסקים שיבחרו לפרסם באותו המיקום הם העסקים שיציעו את המחיר הגבוה ביותר תמורת הפרסום במיקום זה. לאחר שהסיכה מופיעה, אם הנהג יבחר ללחוץ עליה, היא תפתח חלון הכולל בו פרטים בסיסיים אודות העסק. פרטים אלה יהיו בתוך 80 תווים בלבד. מעבר לפרטים הללו, יהיה ניתן לקבל פרטים נוספים אודות העסק כגון: הכוונה נוספת ומדויקת יותר להגעה אל העסק, שעות פתיחה, מספר טלפון של העסק שניתן לחייג בלחיצה וקישור לאתר האינטרנט של העסק.

מה שעוד חשוב לדעת זה שניתן לחפש עסקים בוויז באמצעות מילות מפתח. כלומר, בעל העסק צריך להגדיר מילות מפתח רלוונטיות להצגת העסק שלו בוויז בתהליך חיפוש, על מנת שכאשר הנהג יחפש באמצעות מילות המפתח הללו עסק כלשהו, העסק של המפרסם יופיע. בנוסף לכך, לוויז יש ממשק אינטרנטי אשר מאפשר לכל מפרסם למדוד את היעילות את מסע הפרסום שלו בוויז.

כמה זה יעלה לכם?

ניתן לומר שאחת מהסיבות לכך שכדאי לפרסם כיום בוויז, היא העלות הנמוכה באופן יחסי על פרסום זה. מכיוון שכאמור אין יותר מדי מפרסמים מתחרים לכל עסק המעוניין לפרסם את עצמו בוויז שכן, לא לכל עסק דרך הפרסום בוויז היא אכן מתאימה, אפקטיבית ויעילה,  פרסום בוויז ינוע בין 40 אגורות לחצי שקל ל1000 חשיפות של העסק. על אף שמדובר בסכום דימני המשתנה בהתאם לסוג העסק המתפרסם וכמות החשיפות, הרי שהמחירים של שיטת פרסום זהו הם זולים באופן מהותי משיטות פרסום אחרות.  כל עסק יכול להגדיר תקציב חודשי מינימלי מראש למסע הפרסום שלו, על מנת ליצור חשיפה נאה של העסק שלו לקהל לקוחות גדול.

למי כדאי לפרסם בוויז

פרסום בוויז איננו מתאים לכל עסק. אולם, ישנם עסקים אשר בהחלט כדאי להם לבחור בפרסום בוויז. אם העסק שלכם ממוקם על הדרך בכביש מרכזי כלשהו, אין ספק שכדאי לכם להתריע על הימצאותו של העסק שלך במיקום שבו נהגים עוברים, בזמן אמת. לא פעם נהגים יבחרו להיכנס לעסק כזה או אחר על הדרך, מאשר להיכנס לעסק כלשהו שהם זקוקים לשירותיו או מוצריו, הממוקם בעיר, כאשר הם מצויים בנהיגה. מלבד זאת, ישנם לא מעט עסקים בהחלט כדאי להם להשתמש בשרותי הפרסום של וויז כגון: מסעדות הממוקמות על הדרך, תחנות דלק, מכוני שטיפה,  מרכזי ספורט על הדרך ועוד. כל עסק אשר ממוקם במיקום גאוגרפי אשר יכול למשוך אליו אוכלוסייה המצויה בדרכים וכן, כל עסק אשר שירותיו ידועים כיעילים מאוד עבור נהגים במהלך נהיגה, הוא עסק שבהחלט כדאי לו להשקיע בפרסום בוויז, בצורה הטובה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here