פתיחת עסק באמזון – יפתח לך דלתות

עם נסיקת הקניות באתרי אונליין, אתר אמזון התברג במקומות הגבוהים וכאחד מהאתרים המבוקשים ביותר. עם הזמן, בעלי עסקים רבים הבינו את הפוטנציאל הגדול של חנויות אינטרנט, והחלו לפתוח חנויות הזו אחר זו, תוך הצלחה משגשגת. גם אנשי העסקים הצעירים ביותר מבינים כי מדובר בהזדמנות פז להקמת עסק המבוסס על סחר אלקטרוני באתר זה. פתיחת חשבון מוכר באמזון היא לא דבר מסובך, אך המשך קידום נכון ואפקטיבי דורש תפעול מקצועי, ורצוי בידי חברה מקצוענית. אם אתם חברה קיימת פעילה באמזון, או אם אתם עסק שרוצה לקדם את המוצרים שלו, אם אתם לא שם, משמע זה לא קיים. מומלץ לפנות אל חברת AMAZOS הפועלת בכל זירות המסחר בהן אמזון נמצאת, מקצוענים בתחומם מפתיחת חשבונות ועד ניהול הפרסום, טיפול בתכנים ועוד.

איך עושים זאת נכון

אם החלטתם שאתם רוצים לפתוח חשבון מוכר באמזון, קיבלתם החלטה נכונה, ותהפכו בקרוב לעסק מוביל ומתקדם. אם אתם עסקים, יצואנים, בעלי מותגים שרוצים לקדם מוצר חדש, הרישום לאמזון הוא לא מסובך אך חשוב לעשותו נכון. על מנת להירשם לאתר תזדקקו לדרכון שהוא סרוק משני צדיו, אישור ניהול חשבון בנק התואם לשם בדרכון, כרטיס אשראי בינלאומי, והוכחת כתובת כדוגמת חשבון מיסים כלשהו. על המסמכים להיות מתורגמים לאנגלית, וחברות בע"מ מחויבות בהצגת נסח חברה ששם הבעלים מופיע כשם בדרכון. לאחר מכן נכנסים לאתר ומתחילים לבצע רישום על פי ההוראות בין היתר תצטרך לכתוב את מיקום העסק,  ולציין את סוג העסק שלך ישנן קטגוריות רבות לדוגמא אם מדובר בעסק בבעלות פרטית, עסק ציבורי ועוד.  בהמשך תצטרך לציין אם אתה מוכן בקטן או מקצועי. לאחר שתמלא את כל השאלות הנדרשות, תצרף מסמכים ועוד, אמזון יאשרו את האתר תוך מספר ימים. מומלץ מאוד להשאיר את העבודה למקצוענים.

פתיחת חשבון – השאירו למקצוענים

כל התהליך לא מסובך אך דורש פרמטרים כתרגום מסמכים, הבנת אנגלית, ובאופן כללי חשוב להבין מה רוצים ממך. קיימות היום חברות בשוק המתמחות בפתיחה וניהול של חנויות וחשבונות מוכרים לדוגמת אמזוס, המובילה בתחום. אל תשברו את הראש, השאירו את העבודה לאנשי המקצוע הטובים בתחומם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here